דרמה רולר- שדרוג מושלם  לשגרת הטיפוח שלך!

דרמה רולר- שדרוג מושלם לשגרת הטיפוח שלך!

כל מה שאת צריכה לדעת על דרמרולינג- מכשיר פשוט וגאוני שעושה פלאים לעור !

למה כדאי לך להשתמש בדרמה רולר?!

אם את מסתכלת על עור הפנים שלך ומרגישה שאת רוצה לשפר את המראה שלו: לעדן צלקות, להפחית קמטים, לטשטש  כתמי פיגמנטציה, לצמצם מראה נקבוביות  ולהגיע למראה כללי חיוני יותר - אני רוצה להכיר לך מכשיר שעושה את כל אלה.
כולנו רוצות לשמור על מראה חלק וזוהר ומכשיר הטיפוח שנקרא "דרמה רולר" הוא אחד הדרכים הכי טובות להשיג אותו. 
 

אז מה זה דרמרולינג ?

דרמה רולר הוא מכשיר עם גלגלת הפועל באמצעות מחטים זעירות במיוחד כדי לעודד את ייצור הקולגן והאלסטין בעור.
 

הטיפול בדרמרולינג מתבצע על ידי מחטים זעירות (מיקרונידלינג), הנמצאות על הגלגלת ויוצרות פצעים קטנטנים, באופן מבוקר, על השכבה החיצונית של העור (בדומה לדיקור). אל חשש- זה לא כואב, לא יורד דם, למעשה זה בקושי מורגש. 


הפצעים הקטנטנים הללו מעודדים ייצור קולגן וכאשר העור נרפא משתפר מרקמו. בנוסף, הוא יכול לשפר את חילוף התאים, למצק את העור, להבהיר כתמים כהים וליצור גוון עור אחיד.
 

מי יכולה להשתמש בדרמה רולר?

הדרמה רולר נחשב בטוח עבור רוב סוגי העור ועשוי להועיל במיוחד למי שרוצה עור חלק  יותר והפחתת כתמים כהים.
עם זאת, חשוב לציין שהשימוש בדרמה רולר אינו מתאים למי שסובלת מאקנה, עור רגיש מאד, עור דלקתי, כוויות שמש או רוזציאה. 

בנוסף, גם מי שסובלת מפגיעה במערכת החיסונית שנפגעת או נוטלת תרופות המדכאות את המערכת החיסונית שלך, כולל תרופות למחלות אוטואימוניות כמו זאבת או פסוריאזיס צריכה להימנע משימוש בדרמה רולר.

 

כיצד משתמשים בדרמה רולר?

יש לנקות את העור לפני השימוש במכשיר,ולחטא את הרולר באלכוהול 70% לפני השימוש (לתת לו להתייבש)  ולגלגל את המכשיר על העור, בתנועות עדינות הלוך ושוב. לאחר מכן יש לשנות את כיוון הגלגול לכיסוי בצורת שתי וערב. מיד בתום השימוש בדרמה-רולר, מומלץ למרוח את הסרום שלך ו/או קרם לחות. הפציעות הקטנות שהדרמה רולר יצר, יגרמו לחומרי ההזנה לחדור לשכבות העמוקות יותר של העור ובכך יזינו אותו בצורה מקסימלית.

מומלץ להתחיל את השימוש פעם בשבוע, ואז להעלות את השימוש בהתאם להרגשה של העור. יש להימנע מגלגול הדרמה רולר באיזור העפעפיים, האף והשפתיים שלך, מכיוון שהאזורים האלה נוטים להיות רגישים יותר. בתום השימוש יש לרסס את המכשיר באלכוהול לחיטוי.
 

חשוב לרכוש מכשיר דרמה רולר ממקור מהימן, מכשיר שמגיע באריזה סטרילית עם מחטי טיטניום איכותיות. 

זה הזמן לדרמרולינג!

להשלמת הפעולה עם סרום הקסם שלנו לחצי כאן