טיפול בקמטים בפנים טבעי

טיפול בקמטים בפנים טבעי

טיפול בקמטים באופן טבעי

ייתכן שאת בת 35 ומתחילה לשים לב לסימנים הראשונים של הזדקנות עור הפנים, או שהנך בת 55 ועור פנייך מספר לעולם כולו את תאריך יום הולדתך, סביר להניח שכבר התחלת את הדרך בחיפוש להפחתת והעלמת הקמטים מפנייך.

חלק קטן מהנשים מביטות בחוסר אונים במראה ומזילות דמעה על זוהר הנעורים שהתעמעם וחלף לו, הן מאמינות שעור מקומט וחסר ברק הוא הכרח המציאות ושהן הפסידו בקרב כנגד הקמטים.

למזלנו אנו חיים במאה העשרים ואחת, קיימות טכנולוגיות מהפכניות וחידושים רבים שיכולים לעזור ולשפר בצורה אפקטיבית מאד את מצב עור הפנים ולהאט מאד את התהליכים של הזדקנות עור הפנים.

למרות שקמטים יכולים להיווצר משילוב של גורמים פנימיים וחיצוניים, ישנם מספר צעדים פשוטים שתוכלי לעשות על מנת למנוע את התהוותם להעלימם במידה והם כבר הופיעו. העצות שלנו מתאימות לנשים שמעוניינות לשמוע על טיפול בקמטים בפנים, טבעי ואורגני.

טיפול בקמטים באופן טבעי - מה את יכולה לעשות?

  • להימנע מחשיפה לקרני השמש – מאות מחקרים, הוכיחו באופן חד משמעי שחשיפה לשמש היא הגורם המרכזי להזדקנות העור ולמחלות עור שונות, ההמלצה שלנו היא להשתדל ולהיחשף כמה שפחות ובמידה ואנו נמצאים בשמש, יש לחבוש כובע רחב שוליים, לחבוש משקפי שמש ולמרוח קרם הגנה איכותי.
  • הפסקת עישון – עשן הסיגריות והחומרים הכימיים שאת שואפת לריאות גורמים להזדקנות מהירה של עור הפנים, זה מתבטא בירידה ברמות של ויטמין C, שמשמש מרכיב עיקרי בייצור הקולגן בעור. עישון גורם לכיווץ כלי הדם, מה שמקשה על זרימת דם יעילה, כך שחמצן וחומרים מזינים אחרים אינם מגיעים לרקמת העור.
  • שינה מספקת - שנות שינה מועטות מדי גורמות נזקים לכל מערכות הגוף והדבר מתבטא באופן מיידי בעור הפנים ובייחוד בכתמים כהים באזור העיניים. כאשר אין לך מספיק שעות שינה, גופך מייצר עודף קורטיזול המופרש מבלוטת יותרת הכליה, הורמון זה עלול לגרום לפגיעה במערכת החיסונית ומשפיע על בניית תאי העור. מנוחה ושינה טובה תסייע בייצור HGH (הורמון גדילה) שגורם לעור להיות אלסטי ובריא יותר.
  • טיפול טבעי בקמטים – שימוש בחומרי טיפוח איכותיים, טבעיים ואורגניים, יעשירו את עור פנייך, יאטו את תהליכי הזדקנות העור ויעלימו קמטוטים קיימים.

במידה ואת מחפשת חברה שהאידאולוגיה שלה היא טיפול טבעי בקמטים בפנים, הגעת למקום הנכון! 'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. אם את מעוניינת לקבל מידע נוסף על טיפול בקמטים במצח באופן טבעי או טיפול טבעי בקמטים בצוואר נשמח לדבר איתך בטלפון: 03-5466166 או צרי קשר כאן.