6 סיבות למה כדאי לך לעבור לשימוש במקדם הגנה מינרלי ממש עכשיו!

6 סיבות למה כדאי לך לעבור לשימוש במקדם הגנה מינרלי ממש עכשיו!

6 סיבות למה כדאי לך לעבור לשימוש במקדם הגנה מינרלי ממש עכשיו!(במקום כימי)

הידעתם שהשמש היא הגורם מספר 1 לפגעי עור, והזדקנות מוקדמת של עור הפנים?

הנזקים של השמש מצטברים, וגורמים לפיגמנטציה, קמטים בגיל צעיר, עור לא אחיד.
 כל אלו מופיעים בשלב מסוים, ואפשר למנוע אותם בצורה כל כך פשוטה- מריחת קרם הגנה לפנים!

ולא, לא מספיק למרוח מקדם הגנה לפנים בים, בריכה או טיול. את השמש אנו פוגשים כל יום. לכן, חשוב למרוח קרם הגנה בכל האזורים החשופים (ובעיקר בפנים) בכל יום, לנו ולכל המשפחה.

ובהחלט לא להסתפק בקרם לחות לפנים עם מקדם הגנה בלבד.

אבל איך תדעי איזה  קרם הגנה מומלץ לפנים? ומה צריך לבדוק בו?

מקדם הגנה הוא אחד המוצרים הקוסמטיים שמלאים כימיקלים מזיקים, וחשוב מאד לדעת לבחור אותו נכון! ההמלצה היא על מקדם הגנה שהוא מינרלי ולא כימי (כמו שאנחנו בקטרינה טיפוח אורגני מציעים).

למה? בדיוק בגלל זה:

  1. מקדם הגנה מינרלי. שהוא קרם הגנה טבעי נגד שמש לפנים אינו מכיל חומרים מזיקים.

זה אומר שהקרם מבוסס מסננים מינרלים ולא כימיים, כלומר כאלו שמגנים על העור אבל לא נספגים בו.

חשוב לשים לב שלא כל מקדם הגנה שכתוב עליו מינרלי, הוא חף ממזיקים. יש מוצרים בשוק שיש בהם מסננים מינרלים, ובנוסף גם חומרים כימיים.

לכן בדקי שיש בידייך מקדם הגנה טבעי ושקיימים בו אך ורק את המסננים האלו Zinc oxide או Titanium oxide ולא משהו נוסף.

https://katerina.co.il/collections/%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%97-%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%90%D7%A0%D7%98%D7%99-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%92-%D7%99%D7%A0%D7%92/products/%D7%A7%D7%A8%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%A0%D7%94-%D7%9C%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%9D-facial-sunscreen-cream

 

 

  1. במקדם הגנה מינרלי, לא יהיו רכיבים שעלולים להזיק לך, קראי את הרכיבים: אם מופיע אחד או יותר מהרכיבים המצוינים כאן, בידייך יש מקדם הגנה כימי וכדאי לא להשתמש בו. הוא עלול להזיק לך.
  • Para amino benzoic acid
  • Octyl salicyclate
  • Oxybenzone
  • Cinoxate
  • Dioxybenzone
  • Phenylbenzimidazol
  • Homosalate
  • Menthyl anthranilate
  • Octocrylene Methoxycinnamate
  • Benzophenone-3
  • Parabens

אוקסיבנזון (Oxybenzone) לדוגמא, שנחשב כ"מזיק הראשי" בכל הקשור למקדמי הגנה, ונמצא ברבים מבין אלו שקיימים על המדף, עלול לחדור את העור ולגרום אלרגיות עור והפרעות הורמונליות. מחקרים נוספים שנעשו בנשים קישרו בין רמות גבוהות של אוקסיבנזון ותוצריו בגוף לבין סיכון מוגבר של תחלואה גניקולוגית ועיכוב בגדילה עוברית. יש נתונים המראים נוכחות של oxybenzone בחלב אם, ופלסמה בדם.

מעבר לזה הוא פוגע בסביבה הימית ובשוניות האלמוגים.

  1. מקדם הגנה של SPF 30 מספק הגנה של 97%. זה מספיק בהחלט! כל מקדמי ההגנה עם מספרים גבוהים של 70 ו-100 הם גימיק שיווקי, ואין להם משמעות אמיתית. בניגוד למה שחושבים, אין יחס ישיר בין המספרים הגבוהים לבין הגנה גבוהה יותר:
  • 15-SPF מגן בפני 93% מקרני ה UVB.
  • 30-SPF מגן בפני 97% מקרני ה UVB.
  • 50-SPF מגן בפני 98% מקרני ה UVB.

כלומר היחס בין 30 ל-50 הוא תוספת אחוז אחד בלבד, ומקדמי הגנה שמעל ל- 50 מספקים את אותה הגנה בדיוק, של 98% ולא יותר.

  1. מקדם הגנה מינרלי איכותי הינו מקדם הגנה עם שמנים טבעיים ופחות מגרה את העור. השמנים מזינים ומרככים את העור לעומת תרכובות אלכוהוליות שיש בקרם רגיל המייבשות אותו. ישנם שמנים מסוימים המוסיפים להגנה מפני קרני ה-UV. שימי לב שלמרות מה שאולי חושבים, גם מקדמי הגנה שמבוססים על שמנים מתאימים כקרם הגנה לפנים לעור שמן.
  2. מקדם ההגנה מינרלי הוא מסנן קרינה נגד שני סוגי קרני השמש UVA ו- UVB.

מקדמי הגנה כימיים מגינים בדרך כלל מפני קרינת UVB בלבד, מקדמי הגנה מינרליים שמכילים אבץ וטיטניום מגינים גם מפני קרני ה-UVA. שהם גורם משמעותי בהזדקנות העור, קמטים וכתמי השמש. כשאת בוחרת קרם הגנה מינרלי איכותי, את משתמשת במוצר שמספק לך את מלוא ההגנה שאת צריכה. 

  1. כשאת משתמשת במקדם הגנה מינרלי, את מוגנת מהשמש מהרגע הראשון! ההבדל המשמעותי ביותר בין מקדם הגנה כימי למקדם הגנה מינרלי, הוא אופן העבודה שלו. מקדם הגנה מינרלי "מונח" על העור וסופג את קרני השמש המזיקות. מקדם הגנה כימי נספג אל תוך העור, וברגע שהשמש פוגעת בעור הוא מייצר ריאקציה כימית, שגורמת לסינון קרני השמש. אז מעבר לזה שהראקציה הזו משחררת חומרים מזיקים לתוך מחזור הדם שלנו, גם לוקח לה זמן להתחיל לפעול (קודם החומר צריך להיספג, אז "להיתקל" בשמש ולהתחיל לפעול). המשמעות היא שבמקדמי הגנה שמכילים חומרים כימיים, רק אחרי 20 דקות מרגע המריחה המוצר יתחיל להשפיע, לעומת מקדם הגנה מינרלי, שמתחיל להגן מהשמש מרגע המריחה.

מוזמנת להתנסות עם קרם הגנה טבעי מומלץ שלנו:

קרם הגנה מהשמש טבעי אורגני לפנים שנוסף להיותו מינרלי הוא גם:

  • נספג מהר בעור ולא משאיר כתמים לבנים.
  • הוא מתאים לכל המשפחה.
  • יש לו ריח משגע לעומת הריח "המקובל" והפחות נעים של מקדמי הגנה.
  • ובנוסף לכל הטוב הזה הוא גם מספק לחות והזנה לעור על ידי שמנים כמו ארגן ונוגדי חמצון שהוא מכיל.

ולשאלת השאלות!!! 

איך משלבים אותו בשגרת הטיפוח?בדיוק כך:

  1. שטיפת הפנים בבוקר
  2. קרם לחות
  3. מקדם הגנה
  4. איפור

 

מחפשים מוצר המיוצר מחומרים טבעיים ואורגניים במיוחד עבור עור הפנים שלכם? מוצר שיש לו את כל היתרונות של מקדם הגנה מינרלי? כאן, בקטרינה טיפוח אורגני תמצאו את המענה המושלם והאידיאלי. אצלנו תוכלו ליהנות מקרמים ומוצרי קוסמטיקה טבעית ללא כימיקליים שנספגים בקלות ומתאימים לכל עור וצורך שלכם. מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה במספר 03-5466166.