ישפר את הרגשתכם - שמן אתרי תפוז

ישפר את הרגשתכם - שמן אתרי תפוז

מצב הרוח שלכם מדוכדך? כדאי שתכירו את שמן התפוז האתרי אשר ריחו אהוב ונעים לכולם, שמצד אחד ירגיע אתכם ומצד שני ימלא אתכם חיוניות ואנרגיה. חברת קטרינה טיפוח אורגני עושה שימוש בשמן במוצרי הטיפוח והטיפול האורגניים והאיכותיים שלה.

 see products button

המאפיינים הייחודיים של שמן תפוזים

 

שמן תפוזים אתרי הינו שמן מחמם המופק מקליפת הפרי בכבישה קרה, ומאופיין בניחוח עדין ומתקתק המזכיר את ריחות האביב. השמן משמש להפקת מגוון מוצרי טיפול וטיפוח וניתן לערבבו עם מגוון שמנים אתריים אחרים כדוגמת מליסה, לבנדר יסמין ועוד. כמו כן, לשמן תפוז מגוון איכויות והוא מתאים לטיפול במצבים שונים. העיקריים שבהם הינם:

 

  • עור הגוף-  שמן תפוז תורם להליכי ייצור של קלוגן האחראי לתיקון וגדילת רקמות. כמו כן השמן מעודד הוצאת חומרים רעילים מהעור וכך תורם לבריאותו וחיוניותו. בנוסף השמן מעולה להרגעת עור רגיש ויבש ולרענון של עור עייף. הוא גם טוב לטיפול בסימני מתיחה, בצקות, נזקי שמש, פטריות, קמטים, אקנה ועוד.
  • השפעות נפשיות- השמן ידוע בתכונות המרגיעות שלו ובהיותו משפר מצב רוח ומחייה. כמו כן הוא מוכר כנוגד דיכאון ומסייע במצבים של נדודי שינה, מתח, חרדה, היסטריה ועצבנות. הוא גם ממריץ ומעורר ותורם ליצירת גישות ומחשבות חיוביות. יש לציין כי חומר זה נחשב גם כמסייע לבעיות של קשב וריכוז בקרב ילדים.
  • מערכת העיכול- השמן מאזן את פעילות מערכת העיכול, מסייע נגד גזים וקלקול קיבה ומקל עיכול של שומנים. כמו כן השמן מעורר תיאבון, טוב כנגד עצירות או שלשול כרוני, מאזן ומרגיע קיבה עצבנית, וכן תורם לספיגה של ויטמין סי ומסייע בבעיות של כולסטרול.
  • מערכת נשימה- בזכות איכויות אנטי דלקתיות השמן מועיל למחלות חורף כמו הצטננות, ברונכיטיס, אסטמה ודלקת סמפונות.
  • חימום הגוף- לחימום הגוף בעונה הקרה ניתן ליישם את השמן בעיסוי עם שמן שקדים או בתוך דיפיוזר.
  • שרירים- הוספת השמן לעיסוי תורם להרגעת ושיכוך כאבי שרירים.

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמן תפוזים

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמן תפוזים אתרי מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.