שמנים אתריים לשיער וקרקפת בריאים

שמנים אתריים לשיער וקרקפת בריאים

חברת קטרינה טיפוח אורגני מפתחת ומייצרת מגוון מוצרי טיפוח וטיפול אורגניים באיכות גבוהה ביותר, המיועדים לעור הגוף והפנים. כמו כן החברה מפתחת מוצרים המטפחים ומטפלים בשיער ובקרקפת המבוססים על שמנים אתריים טהורים שונים. את המוצרים ניתן לקנות ישירות דרך אתר החברה עבור מחירים הוגנים ולקבלם לכל כתובת מבוקשת.

 

שמנים אתריים לשיער

 

תעשיית מוצרי טיפוח השיער עושה שימוש בחומרים סינטטיים מזיקים רבים, לרבות שמני נפט ושמנים מינרלים. הם גורמים לאטימות סביב השערות ומובילים למעשה לייבוש והרס השיער. מנגד, ישנם בשוק שמנים אתריים לשיער טבעיים ואורגניים, התורמים לבריאות השיער, הראש והקרקפת ומעודדים צמיחה של שיער חיוני ובריא:

 

  • לבנדר- שמן אתרי בעל ניחוח נעים המטפל בבעיות של גרד בקרקפת וקשקשים, ומסייע בחיזוק שערות חלשות בעלות נטייה להתפצל ולהישבר.
  • קמומיל- שמן אתרי מרגיע המסייע במקרים של עור קרקפת מגורה ונפוח, למשל בגין שימוש בחומרי צביעה כימיים.
  • רוזמרין- מעודד זרימת דם בשורשי השערות ומסייע במקרים של גירודים בקרקפת.
  • עץ התה- שמן אתרי המעודד פעילות של בלוטות חלב בקרקפת. כמו כן השמן שומר על שיער וקרקפת נקיים מעור מת, פטריות וחיידקים.

 

דוגמאות למוצרי שיער על בסיס שמנים אתריים

 

לפניכם מספר דוגמאות למוצרים לשיער שאנו מפתחים, מפיקים ומשווקים הכוללים שמנים אתריים:

 

  • שמן עיסוי והזנה קלנדומיל- מבוסס על שמני תשתית תשרית של קמומיל ופרחי קלנדולה ומתמציות שמנים אתריות של קמומיל רומאי ולבנדר צרפתי. השמן שומר על עור הקרקפת בפני יובש. כמו כן שמן העיסוי נספג במהירות בעור הקרקפת ומותיר אותו רך ונעים למגע. השמן מתאים במיוחד ליובש בקרקפת אצל תינוקות.
  • תרסיס כינמון- תערובת שמנים אתריים של גרניום, לבנדר, עץ התה, איקליפטוס רדיאטה ורוזמרין, השומרת על היגיינת השיער והראש ומונעת הדבקות מכינים. כמו כן התרסיס מסייע בסירוק השיער ומונע תחושת גרד בעור הקרקפת.

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמן אתרי לשיער

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמנים אתריים מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.