שמנים אתריים לתינוקות עבור מוצרי קוסמטיקה טבעית

שמנים אתריים לתינוקות עבור מוצרי קוסמטיקה טבעית

חברת קטרינה טיפוח אורגני מתמחה במוצרי קוסמטיקה וטיפול מחומרי גלם אורגניים 100% טבעיים. בין היתר החברה מציעה מוצרי טיפוח אורגניים לתינוקות, לרבות מוצרים לטיפול ומניעת מחלות חורף, מניעת כינים, לעקיצות יתושים, להרגעת העור, לאטופיק דרמטיטיס, ועוד.

 

שמנים אתריים לתינוקות

 

אנו עושים שימוש במוצרינו בשמנים אתריים לתינוקות שהינם טהורים ואורגניים, יעילים ובטוחים לשימוש, כדוגמת סוגי השמנים הבאים:

 

  • שמן לבנדר – שמן אתרי בטוח לשימוש מלידה, התורם לחיזוק מערכת החיסון של התינוק, מרגיע אותו ומסייע לו להירדם. כמו כן הוא מעולה להרגעת גזים, חיטוי וטיפול בבעיות עור ובפצעים. השמן מרגיע את מערכת העצבים, מסייע למערכת הנשימה, מרגיע גירויים בעור, מונע ומרגיע עקיצות של יתושים, טוב לדלקות אוזניים ועוד.
  • קמומיל רומאי - שמן מרגיע ועדין המתאים לתינוקות מגיל אפס, משפיע לטובה על מערכת העיכול, החיסון והעצבים. השמן מסייע בהירדמות ומטפל במגוון בעיות וגירויים בעור.
  • שמן אקליפטוס רדיאטה – זן של שמן איקליפטוס המותר לשימוש בקרב תינוקות, מונע גירויים בעור וקשיי נשימה. כמו כן השמן מחזק את מערכת החיסון ומטפל בזיהומים ודלקות בעור.

 

מוצרי תינוקות עם שמנים אתריים

 

בין מוצרי התינוקות האורגניים שאנו מפתחים, המכילים שמנים אתריים טהורים, תוכלו למצוא את המוצרים הבאים:

 

  • שמן עיסוי ארומתרפי הדסים לנשימה קלה- שמן עיסוי ממריץ ומחמם המבוסס על תערוכת ייחודית של שמנים, אשר מקלה על פעולת מערכת הנשימה ומחזקת את מערכת החיסון. המוצר מכיל שמן איקליפטוס רדיאטה, לבנדר, ניאולי, רווינסטרה וקורנית.
  • שמן הזנה ועיסוי קלנדומיל – שמן המזין את העור ושומר על לחותו הטבעית, מרגיע עור רגיש ואדמומי ומונע יובש בקרקפת. כמו כן השמן מכיל שמנים אתריים קמומיל רומאי ולבנדר צרפתי.
  • תערובת פלייתוש – תכשיר בטוח לשימוש לתינוקות, מכיל שמנים אתריים טהורים הכוללים גרניום, לבנדר, לימון ואיקליפטוס רדיאטה.
  • תערובות לנשימה קלה- תערובת ייחודית של שמנים אתריים לתינוקות המקלים על הנשימה, כוללות בין היתר שמן איקליפטוס רדיאטה ושמן רבנסה.

 

הזמנת מוצרים עם שמנים אתריים לתינוקות

 

הזמנת מוצרים המכילים שמנים אתריים לתינוקות מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.