נעים להכיר! פחם פעיל

נעים להכיר! פחם פעיל

נעים להכיר! פחם פעיל

פחם פעיל בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על פחם פעיל בקוסמטיקה - אבל לא כולם מכירים את השימושים ואת היתרונות שלו.

פחם פעיל הוא אבקה שחורה טחונה שעשויה בדרך כלל מאגוז הקוקוס. חומרים נוספים הם עץ, כבול ובמבוק, שנשרפו בטמפרטורה גבוהה וחוממו באמצעות גז.

הפחם הפעיל שומש לאורך ההיסטוריה לטיפול בהרעלות, ועד היום הוא נמצא בשימוש בבתי חולים רבים. פחם פעיל מסוגל לספוח רעלים וזיהומים גם במערכת העיכול וגם בעור - ולכן הוא הפך נפוץ בשימוש קוסמטי. כיום הוא מרכיב חשוב במשחות שיניים כמו לפני מאות שנים, בסבונים טבעיים וקוסמטיקה טבעית בכל העולם.

אחד הדברים המיוחדים בהקשר של פחם פעיל היא העובדה שהוא אינו נספג לתוך הגוף, במקום זה הוא סופח אליו את כל החיידקים, הכימיקלים, הרעלים והאבק. רמת הספיחה היא יוצאת דופן, לפעמים אפילו באלפי אחוזים יותר ממשקל הפחם.

אחד השימושים המרכזיים של הפחם הפעיל הוא בצורה של סבון - הוא פותח במיוחד לעור שמן ולעור הנוטה לאקנה ו/או סבוריאה. הסבון מנקה את העור ואת הנקבוביות, סופח אליו את את עודפי השומן ומשאיר את העור רענן ונקי.

יתרונות נוספים לשימוש במוצרים המכילים אבקת פחם:

• מצמצם מראה נקבוביות

• תורם למראה עור מאוזן, נקי ורענן

• מסייע גם לטיפול בפסוריאזיס וסבוריאה

סבון פחם פעיל והמפ שלנו מיוצר בעבודת יד והוא 100% טבעי וטבעוני.
הסבון מועשר גם בשמן המפ אורגני לשיקום עור פגוע ומגורה, חמאות ושמנים לריכוך והזנה.
הסבון מצויין למי שסובלת מאקנה! - הוא מסיר רעלים וזיהומים ובכך מסייע לטיפול באקנה. הוא יכול אף לעזור לשיקום העור המגורה ולהקל על הסימנים על עור הפנים שמשאיר האקנה.
ובכל מקרה, פחם טוב לכולן!
סבון פחם פעיל מתאים לשימוש גם לגוף בייחוד לכל מי שסובלת מפצעונים.

נסי גם את קרם הלחות שלנו לעור מעורב-שמן!
שידרגנו את הפורמולה עם תוספת אבקת פחם לספיחת עודפי שומן ומראה עור מאוזן.

לרכישת קרם לחות לעור מעורב-שמן לחצי כאן



אם את בעלת עור מעורב- שמן שאינו מאוזן, הערכה הזו מכילה את כל מה שאת צריכה!


לערכת הטיפוח לאיזון עור מעורב-שמן