איך אפשר להבהיר את עור הפנים

איך אפשר להבהיר את עור הפנים

איך להבהיר את העור

הבהרת עור הפנים הוא הליך שבו אנו מעוניינים בדרך כלל בכדי להתמודד עם כתמי פיגמנטציה, לאו דווקא בכדי להבהיר את עור הפנים כולו. אך לפני שמנסים לעסוק בשאלה איך להבהיר את עור הפנים, צריך להבין מה גורם לעור הזה לקבל את הגוון שהוא מקבל ומדוע הגוון הזה משתנה, בדרך כלל בצורה מאוד לא מסודרת ואסתטית, בגילאים מאוחרים.    

 

כתמי פיגמנטציה – איך הם נוצרים?

כתם פיגמנטציה הוא כתם שנוצר מריכוז גבוה של מלנין, הפיגמנט הכהה שמעניק לעור את הגוון שלו. אצל אנשים בהירים, רמת המלנין היא נמוכה ולהיפך אצל אנשים בעלי עור כהה. חשיפה מרובה לשמש לאורך שנים וגיל מבוגר, הם שני הגורמים המרכזיים להופעת כתמי פיגמנטציה, כלומר כתמים שחורגים מהפיזור האחיד של המלנין בעור באופן כזה שיוצר כתם בולט. כתמים אלה יכולים להיווצר בכל חלקי הגוף, אך מפריעים בעיקר כאשר הם מופיעים באזור הפנים. בדרך כלל, כתמים אלה יופיעו באזור שמתחת לעיניים, מסביב לפה ובלחיים. אך כאמור, יכולים להופיע בכל אזורי הפנים, הצוואר והקרקפת.

אז איך אפשר להבהיר את עור הפנים?

ובכן, כיום קיימות טכניקות שונות המאפשרות לנו להבהיר את עור הפנים, חלקן מתאימות יותר לטיפולים המיועדים לצורך הסרת כתמים באופן נקודתי, וחלקן מתאימות להבהרה כללית של העור. להתמודדות עם כתמי פיגמנטציה, חשוב להעניק טיפול ממוקד, שיאפשר להם להיטמע עם הגוון הכללי של העור.

איך עושים את זה? ובכן, הדרך השמרנית ביותר ובמובן מסוים גם היעילה ביותר, היא הדרך של תכשירים טבעיים. על מנת לבצע הבהרת עור טבעית, ניתן לעשות שימוש בחומרים טבעיים רבי עוצמה, שיודעים לווסת את רמת המלנין בעור. בשימוש בחומרים על גבי העור בצורה מחושבת ועל פי מינונים נכונים, נוכל להבהיר כתמי פיגמנטציה חשוב להבין: הבהרת עור עם המוצרים תוכל להשיג עבורך גוון אחיד יותר של העור, אך מידת ההבהרה תהיה מינימלית יחסית במידה וביצעת הבהרת עור הפנים באופן טבעי ואת לא מסתפקת בתוצאות, הבהרה משמעותית יותר דורשת טיפול קוסמטי וזה כבר סיפור אחר לגמרי.

אנחנו מזמינות אותך להיכנס אלינו לאתר, קטרינה טיפוח אורגני, כאן תוכלי למצוא מגוון רחב של תכשירי טיפוח אורגניים שיסייעו לך להתמודד עם כתמי פיגמנטציה בצורה יעילה מאוד ואף יסייעו בהבהרה מסוימת של העור בכלל. תוכלי להזמין את המוצרים הדרושים לך ולקבל אותם במשלוח מהיר עד פתח הבית. אם יש לך שאלות נוספות בנושא איך להבהיר את העור, נשמח לענות עליהן בטלפון 03-5466166.