האיכויות של שמן אתרי תפוז

האיכויות של שמן אתרי תפוז

מוצרי הקוסמטיקה של חברת קטרינה טיפוח אורגני מבוססים על מגוון שמנים אתריים טהורים ואורגניים, כאשר לכל שמן תכונות ואיכויות משלו. בין היתר בחברה עושים שימוש בשמן תפוז אתרי.

על שמן אתרי תפוז

 

שמן אתרי תפוז הינו שמן בעל ניחוח נהדר של קליפות תפוז, המחייה ומשפר את מצב הרוח ומחשבה חיובית. השמן מופק ממיצוי ארומתי של קליפות הפרי בתהליך של כבישה קרה והוא מאופיין בניחוח נעים, עדין ומתוק של תפוזים טריים. הניחוח מחייה ומרגיע, מעולה כנוגד דיכאון וסטרס.

 

שמן תפוז אתרי במוצרי קוסמטיקה

 

שמן אתרי תפוז שבו אנו משתמשים הוא שמן אורגני טהור שאין בו תוספות ריח סינטטיות או כימיקלים סינטטיים אחרים. בתך כך, במוצרי קוסמטיקה כפי שאנו מפיקים, שמן תפוז אתרי משמש למגוון מטרות. בין היתר הוא מסייע בהמרצת זרימת הדם, תורם לחידוש של תאים, רענון והחייאת עור הפנים והגוף. כמו כן הוא מעולה לעור יבש, מצולק, פגום, עייף ומבוגר. השמן עצמו משתלב נפלא עם מגוון שמנים נוספים כמו גרניום ולבנדר.

 

דוגמא לאחד ממוצרינו המכיל של אתרי תפוז היא חמאת גוף אורגנית. זוהי חמאה עשירה המיועדת להזנה של העור ולמניעת סימני מתיחה. בחמאה זו יש ריכוז גבוה של שיאה אורגנית ושמן קוקוס בכבישה קרה, וכן שמני קלנדולה, נבט חיטה ואבוקדו המשפרים את גמישות ומיצוק העור ומרגיעים אותו. כמו כן התמציות הטבעיות של לבנדר, פטשולי וויטמין E מסייעות במניעת הופעתם של סימני מתיחה. החמאה נספגת במהירות בעור, קלה למריחה ומותירה תחושה רכה ומלטפת של עור בריא וחלק.

 

שמן תפוז אתרי - שימושים

 

מלבד הוספתו למוצרי טיפוח וטיפול, למוצרי שמן תפוז אתרי שימושים יש עוד נוספים:

 

  • הוספת כמה טיפות של שמן תפוז אתרי לאמבט תמלא את החדר בניחוח נפלא ותשפר את מצב הרוח וההרגשה הכללית.
  • הוספה של טיפות בודדות לשמן עיסוי תורמת להקלה על כאבי בטן על ידי עיסוי השמן בתנועות מעגליות.
  • עיסוי החזה עם שתי טיפול של שמן אתרי תפוז בשמן עיסוי תסייע לטפל במקרים של הצטננות.
  • לשיפור מצב רוח ניתן לשאוף ממפית את ניחוח שמן התפוז. לפטף 2 טיפות שמן אתרי על מפית/טישו.
  • טיפה בודדת של שמן תפוז על כרית ילדכם תסייע להם להירדם ותתרום לאיכות השינה שלהם.
  • שיפור איכות השינה על ידי עיסוי הכתפיים והגב בשמן המכיל שמן תפוז אתרי.
  • שמן תפוז אתרי נימצא מסייע בהגברת יכולות קשב וריכוז בקרב ילדים.
  • השמן מסייע בהקלת מצוקה וכאבים במהלך צירי לידה.

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמן תפוז אתרי

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמן תפוז אתרי מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.