טיפול טבעי בקמטים מתחת לעיניים

טיפול טבעי בקמטים מתחת לעיניים

כאשר אנחנו מתבגרים ובוחנים את פנינו במראה, או מסתכלים היטב על פניהם של בני זוגנו, בוודאי נשים לב שהקמטים הראשונים שמופיעים בדרך כלל הינם הקמטים באזור העיניים. לעתים הם קרויים קמטי צחוק, אך מי שמגלה אותם על פניו לא תמיד צוחק...

מה הסיבה להופעת קמטים באזור העיניים?

העור סביב אזור העיניים הינו דק מאד ועדין ביותר, וכאשר אנו חשופים לפגעי מזג האוויר, והסביבה, עור זה הוא בין הראשונים שנפגע והתוצאות מגיעות במהירות בדמות של קמטים וכתמים כהים באזור העיניים. העור מתחת לעיניים דק מאוד עד שלפעמים ניתן לראות את זרימת הדם מתחתיו.

כיצד ניתן לטפל בקמטים הנוצרים באזור העיניים?

שינה - שעות שינה מועטות מדי גורמות נזקים לכל מערכות הגוף והדבר מתבטא באופן מידי בעור הפנים ובייחוד בכתמים כהים באזור העיניים.

עישון - מחקרים רבים הוכיחו באופן חד משמעי שיש קשר בין עישון והזדקנות מהירה של עור הפנים. הסיבה לקמטים הרבים אצל אנשים מעשנים היא בירידה ברמות של ויטמין C, שמשמש מרכיב עיקרי בייצור הקולגן בעור. עישון גורם לכיווץ כלי הדם, מה שמקשה על זרימת דם יעילה, כך שחמצן וחומרים מזינים אחרים אינם מגיעים לרקמת העור.

תזונה לא נכונה - במידה והתפריט שלנו מבוסס על פחמימות פשוטות (סוכרים פשוטים) ודל בחלבונים, פירות וירקות הדבר עלול להשפיע על הבריאות הכללית. פירות וירקות מכילים נוגדי חמצון רבים המסייעים בהגנת העור בחשיפה לשמש. אכילת חלבונים חשובה בייצור מבנים חלבונים שונים כמו הקולגן והאלסטין. הוויטמינים (C, A, E) עוזרים בבניית תאים חדשים ובריאים.

חשיפה ממושכת לאור השמש - אחד הגורמים המרכזיים ביותר שהמודעות אליו הולכת וגדלה בשנים האחרונות. קרינת קרני השמש גורמת להרס סיבי הקולגן והמבנה שלהם נשבר ונהרס. כדאי מאד להשתמש באמצעי מיגון כנגד קרני השמש (קרם הגנה, כובע, משקפי שמש) על מנת לשמור את עור הפנים בריא וצעיר.

טיפול טבעי בקמטים מתחת לעיניים - מומלץ מאד להשתמש בקרם עיניים אורגני, מועשר בחומצה היאלורונית. קרם זה מותאם באופן מיוחד לרקמת העור העדין באזור העיניים ומעניק טיפול טבעי לעיניים. קרם איכותי תורם למיצוק רקמת העור, טשטוש סימני העייפות והגיל. שימו לב שהמרכיבים כוללים גם וויטמינים ומינרלים.

מתי כדאי להשתמש בקרם עיניים?

מומלץ למרוח קרם עיניים בערב לפני השינה, כחלק משגרת טיפוח ערב, את הקרם יש למרוח על פנים נקיות על מנת שהחומר הפעיל יוכל לחדור לרקמת העור.

במידה ואת מחפשת קרם איכותי שמעניק טיפול בקמטים באופן טבעי בעיניים, הגעת לכתובת הנכונה! 'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו היא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. אם את מעוניינת לקבל מידע נוסף, נשמח אם תדברי אתנו, טלפון: 03-5466166 או צרי קשר כאן.