טיפול למיצוק עור הפנים

טיפול למיצוק עור הפנים

מיצוק עור הפנים באופן טבעי

עם הגיל, ובמיוחד החל מהעשור הרביעי לחיינו, מתחיל עור הגוף לעבור תהליך של רפיון והתדלדלות העור. מהם הגורמים לתהליך הזה? מדוע הוא בולט יותר באזור הפנים? האם טיפולים אסתטיים כדוגמת מילוי נפחים, בוטוקס וחומצה היאלורונית מעכבים את התהליך או שאולי הם ממלאים מטרה שונה לגמרי? איך ניתן לבצע מיצוק עור הגוף בצורה אפקטיבית שגם בולמת את התהליך ביעילות לאורך זמן? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

מה זאת אומרת מיצוק העור?

כאמור, ככל שאנו מתבגרים, מתחיל עור הגוף להראות סימנים של רפיון והתדלדלות העור. לתהליך זה יש מספר גורמים, החל מייצור מופחת וירידה ברמת הקולגן והאלסטין בעור, דרך אובדן תאי שומן וכלה ברפיון השרירים בגילאים מבוגרים יותר. בתנאים אלה, העור מאבד את אבני היסוד שמעניקים לנו את המראה המוצק והצעיר ולאחר מכן גם מאבד את האחיזה שלו ברקמות העמוקות יותר, מה שגורם להיווצרות קמטים והתדלדלות העור. טיפול למיצוק עור הפנים הוא טיפול שמיועד להחזיר ולשמר את המראה המוצק של עור הגוף והפנים, לא באמצעות טיפולים שמדמים את התוצאה הרצויה באופן זמני, אלא באמצעות החזרת הרכיבים החיוניים לגוף בכדי להשיג את התוצאה של מיצוק עור הפנים באופן טבעי. טיפולי אסתטיקה כדוגמת בוטוקס ומילוי נפחים אינם מטפלים בגורמים לאובדן המראה המוצק, אלא פשוט מסתירים את השלכות הגיל. הטיפולים הם זמניים ויש לחדש אותם כל מספר חודשים כשבמקביל, אובדן המראה המוצק הולך ומתגבר ברקע, בזמן שאנחנו לכאורה מסתירים אותו.

 

אז איך ניתן לחדש את המראה המוצק של העור?

ככלל, רפיון והתדלדלות העור הוא תהליך שמתרחש בכל חלקי הגוף, אך בולט תחילה באזורי הגוף בהם העור הוא יחסית דק ובמיוחד הפנים, הצוואר וכפות הידיים ובהמשך גם חלקי גוף נוספים. הדרך הטובה ביותר להשיג מיצוק עור הפנים באופן טבעי היא באמצעות החזרת הרכיבים החיוניים שאחראים לכך. מאגרי הרכיבים הללו הולכים ומתדלדלים באופן טבעי, אך ניתן בהחלט לחדש אותם באופן מלאכותי. במיוחד מדובר בקולגן ואלסטין, אותם ניתן לחדש באמצעות תכשירים טבעיים איכותיים, המזינים את העור ומגרים את ייצור הקולגן. ככל שנגביר את רמת הקולגן והאלסטין בגוף, כך נוכל להחזיר לעצמנו את המראה המוצק והצעיר באופן טבעי וללא כל טיפולי אסתטיקה אחרים.

מן הצד השני, את עיקר התזונה שלו מקבל העור מבפנים ולכן חשוב לשמור על תזונה נכונה, לשתות המון מים, לצרוך מאכלים טבעיים התומכים בעור ובייצור הקולגן. תכשירים טבעיים כמו גוואשה, סרום אנטיאייג'ינג או פילינג טבעי, יכולים לזרז מאוד את התהליך ולמקד את המאמץ סביב מטרת המיצוק. באופן זה ניתן להשיג את המטרה השלמה של מיצוק עור הגוף כולו.

התנאי החשוב ביותר להצלחת טיפול למיצוק עור הפנים והגוף הוא איכות התכשירים בהם אתם עושים שימוש ואת התכשירים הטובים ביותר בתחום תוכלו למצוא אצלנו בחברת קטרינה טיפוח אורגני. פה באתר תוכלו למצוא מגוון תכשירים טבעיים לחלוטין, שנבנו על סמך נוסחאות מוכחות של שילובי חומרים טבעיים איכותיים בלבד ואם יש לכם שאלות נוספות שתרצו לברר לפני ביצוע הזמנה, נשמח לענות על כל שאלה כבר עכשיו בטלפון 03-5466166.