מגוון מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים

מגוון מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים

חברת הבוטיק קטרינה טיפוח אורגני מפתחת ומייצרת מגוון מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים. המוצרים האורגניים עומדים בדרישות משרד הבריאות והתקן האירופאי, מבוססים על תמציות ארומתרפיות ושופעים בחומרי הזנה חיוניים ובריאים לעור הפנים. את מוצרי הטיפוח ניתן לקנות ישירות דרך חנות האינטרנט המאובטחת של החברה במחירים הוגנים ולקבלם לכל כתובת מבוקשת בארץ.

 

מוצרי קוסמטיקה לעור הפנים

 

באתר שלנו תיהנו ממגוון מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים, לרבות:

 

  • סרום אנטיאייג'ינג – סרום המורכב מתערובת של אחד עשר שמנים טבעיים ואורגניים בכבישה קרה, לצד הרכב ייחודי של נוגדי חמצון וויטמינים המזינים וממצקים את עור הפנים, מעכבים תהליכי הזדקנות ומונעים קמטים. בין היתר הסירום מכיל ויטמין אי, ויטמין סי, שמן זרעי רימונים, רוז היפ, ארגן, נר הלילה, לבונה וגרניום.
  • קרם לחות אנטיאייג'ינג לעור רגיל ויבש- קרם לחות עשיר המכיל חומצה היאלורונית לצד תרכובת ייחודית של שמנים ותמציות צמחים אורגניים, נוגדי חמצון וויטמינים המטשטשים קמטים, ממצקים ומחדשים את עור הפנים ומאטים תהליכי הזדקנות של העור.
  • קרם לחות אנטיאייג'ינג לעור שמן ומעורב- קרם לחות עם מרקם נעים וקליל המבוסס על קוסמטיקה טבעית, מכיל חומצה היאלורונית ותרכובת מיוחדת של שמנים ותמציות צמחים אורגניות התורמות למיצוק וחידוש העור, טשטוש של קמטים והאטת תהליכי הזדקנות.
  • קרם פילינג פפאיה ואתרוג – קרם פילינג מעושר בחומצה של פירות טבעיים, אנזימים של אוכמניות לימון ופפאיה, מטהר וממריץ את עור הפנים, מעודד ייצור של קלוגן ומאט תהליכי הזדקנות.
  • מסכת חמר לניקוי עמוק – מסיכה טבעית על בסיס חמר לבן וירוק ואצות למינריה, המנקה את העור, מסירה תאים מתים ומזינה אותו בויטמינים ומינרלים.
  • שמן טבעי להסרת איפור – שמן מאה אחוז צמחי להסרת איפור וניקוי עור הפנים ביעילות והקלות. השמן מזין את העור ומעניק לו לחות.

 

הזמנת מוצרי קוסמטיקה טבעית

 

הזמנת מוצרי קוסמטיקה טבעית לפנים מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במיילinfo@katerina.co.il.