מה ההבדל בין סרום לקרם

מה ההבדל בין סרום לקרם

מה ההבדל בין סרום לקרם לחות?

בעשורים האחרונים חלה עלייה חדה בשימוש בסרום כמוצר טיפוח, נשים רבות מדווחת שמוצר זה הינו היעיל ביותר עבור עור הפנים וממליצות להשתמש בו. מהו סוד קסמו של הסרום?

מקורו של הסרום לטיפוח הינו באסיה וברבות השנים חברות הקוסמטיקה החלו לפתח סרומים איכותיים ומתקדמים, אשר מותאמים באופן מדויק לעור הפנים.

 

אז מה זה בדיוק סרום? מה כל כך מיוחד בו?

סרום מכיל חומרים אפקטיביים בריכוז גבוה מאוד (בדרך כלל בסביבות תשעים אחוז), החומרים הללו הינם בעלי מולקולות קטנות ביותר, מה שמאפשר להם לחדור לשכבות העמוקות של רקמת העור. סרום מכיל תמציות צמחים בריכוז גבוה, שמנים איכותיים (זרעי רימונים, נר הלילה, רוז היפ וארגן), ויטמינים, מינרלים, תמציות אתריות נוגדי חמצון, חומרים פעילים ופפטידים.

 

מה ההבדל בין סרום לקרם לחות?

ריכוז החומרים של סרום הינו גבוה במיוחד, המולקולות הקטנות שלו חודרות לשכבות העמוקות ביותר של רקמת העור וההשפעה שלו נמשכת לזמן רב. ייצור הסרום נעשה בתהליכים ייחודים שמקנים לו מולקולות קטנות בהרבה מאשר קרם לחות. ההבדל העיקרי הוא בגודל המולקולות שלהם, לסרום מולקולות קטנות המאפשרות חדירה לעומק העור ואילו לקרם לחות מולקולות גדולות יותר והוא מטפל בשכבות העור העליונות ומזין אותן. כמות החומר הפעיל בסרום איכות מגיעה ל-95%, והשפעתו בטווח זמן, גבוהה בהרבה מזה של קרם לחות .המוצרים אינם מחליפים אחד את השני, אלא משלימים זה את זה. לכל אחד מהם, יעד שונה בשכבות העור ומספק הגנה בצורה שונה. לפעמים החומרים הפעילים דומים מאוד, אך המבנה המולקולרי של החומרים יוצר את ההבדל. המיזוג בין שני המוצרים מגביר את המראה הבריא והקורן שנוצר בעור הפנים.

 

כיצד אתם ממליצים להשתמש בסרום לפנים?

יש למרוח את הסרום לפני כל חומר אחר בשגרת הטיפוח היומיומית שלך. יש לטפטף מספר טיפות על עור נקי ולעסות בעדינות, את עור הפנים והצוואר. מומלץ להתחיל באזור מרכז הפנים ולנוע כלפי חוץ, זאת תוך כדי לחיצות רכות באמצעות כריות האצבעות, מומלץ לעסות את העור בתנועות משיכה כלפי מעלה. חיוני מאד לתת לו להיספג בעור הפנים והצוואר ולאפשר לו לחלחל לנקבוביות לפני שימוש בחומרים נוספים.

 

מתי אראה את התוצאות של השימוש בסרום?

עור הפנים משתנה מאישה לאישה ולכן אי אפשר לתת אומדן זמנים מדויק, התוצאות יתחילו להגיע לאחר מספר שבועות, אך ההרגשה הנעימה של החומרים הפעילים תחל באופן כמעט מיידי והתוצאה עור קורן וזוהר תוך מספר ימים.

'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. במידה ואת רוצה לדעת עוד על מה ההבדל בין סרום לקרם, או כל שאלה נוספת, נשמח לדבר לטלפון: 03-5466166 או צרי קשר כאן.