מוצרי קוסמטיקה אורגנית מובחרים

מוצרי קוסמטיקה אורגנית מובחרים

מעוניינים לשפר את טיפוח העור עם מוצרי קוסמטיקה אורגנית מומלצים ואיכותיים? בחברת קטרינה טיפוח אורגני מפתחים ומייצרים מבחר איכותי ויעיל של מוצרי קוסמטיקה אורגנית העומדים בדרישות התקן הישראליות, אירופאיות ואמריקאיות. המוצרים מבוססים על שנות מחקר, למידה ופיתוח, ומספקים מענה לצרכי טיפוח עור הפנים, עור הגוף, לנשים, אמהות ותינוקות. מהמבחר כל אחת ואחד יכולים למצוא את מוצרי הטיפוח והטיפול המתאימים לצרכיהם. את המוצרים ניתן להזמין ישירות דרך אתר החברה המאובטח עבור מחירים נוחים ולקבלם עם משלוח לכל כתובת בארץ.

 

קוסמטיקה אורגנית טבעית

חברתנו מפתחת ומייצרת מבחר מוצרי קוסמטיקה אורגנית מתקדמים המתעדכנים כל הזמן. המוצרים מבוססים על משאבים טבעיים הגדלים וצומחים בארץ לרבות צמחים, פירות ופרחים. כמו כן, כל המוצרים שלנו מקורם בתמציות ארומתרפיות הניחנות ביכולת ספיגה מוגברת בכל שכבות העור. התמציות מועילות גם למערכת הדם והעצבים ותורמות לטיפוח, ריפוי והרגעת הגוף והנפש. מוצרי הקוסמטיקה הטבעית שלנו מכילים מבחר חומרי הזנה חיוניים לעור ולגוף לרבות מינרלים, ויטמינים, חומצה היאלרונית ונוגדי חמצון פעילים.

 

קוסמטיקה אורגנית מפוקחת

הקוסמטיקה האורגנית שלנו נרקחת בכמויות קטנות חברת קטרינה טיפוח אורגני עם הרבה תשומת לב, תכנון מוקפד ובקרת איכות. כמו כן, כל חומרי הגלם והמוצרים האורגניים שאנו עושים בהם שימוש עומדים בדרישות התקן האירופאי המחמיר Cosmos. מדובר בחומרים טבעיים נטולי דישון או ריסוס סינטטי, שלא נוסו על בעלי חיים, שאין בהם חומרים מלאכותיים ותוספות של כימיקלים. כל זאת במטרה לספק ללקוחותינו מוצרים טבעיים ובריאים שיעשירו את עורם וגופם ללא חשש לנזקים בריאותיים בטווח הקצר או הארוך. בנוסף לכך, שמנו לנו ליעד להפיק מוצרי קוסמטיקה אורגנית עבור הציבור הרחב ובכך לתרום לשיפור איכות החיים של כולם. מטרה זאת מושגת על ידי הנגשת מוצרי הטיפוח לכל אדם והספקתם עבור מחירים שווים לכל נפש עם מערך שירות יעיל המספק מענה אישי לכל לקוח.

 

 

הזמנת מוצרי קוסמטיקה אורגנית

הזמנת מוצרי קוסמטיקה אורגנית מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם בוטיק קטרינה ילדין בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.