סרום אנטי אייגינג מומלץ

סרום אנטי אייגינג מומלץ

איננו יכולים לעצור את הזמן ואיננו יכולים לעצור לחלוטין קמטים וקמטוטים, אך באמצעות סרום אנטי אייג ינג אנו בהחלט יכולים להאט את התקדמותם. הקפדה על טיפוח עור הפנים עם שימושבסרום יכולים לשפר בצורה משמעותית את העור, חיוניותו וגמישותו. חשוב להבין מהם הצרכים הספציפיים של עורך וכיצד הזמן, הסביבה ואורח החיים שלך משפיעים עליו. השוק מוצף בתכשירי "קסם" שונים אבל עם כל הסוגים והמרכיבים השונים הקיימים - וכל המידע המציף אותנו - יכול להיות קשה להבין איזה מוצר יכול להעניק לעורך את הטיפול מתאים לו ביותר.

 

כיצד נוצרים קמטים?

קמטים וקפלים בעור הם חלק מתהליך ההזדקנות הטבעי שמתרחש ככל שהעור הופך להיות דק יותר, יבש יותר ופחות אלסטי עם הגיל. כבר באמצע שנות העשרים המאוחרות, חלה האטה בייצור של ​​חלבוני הקולגן והאלסטין - אבני הבניין של עור בריא. מכיוון שהם מתפרקים בצורה מהירה מאשר תהליך הייצור של חלבונים חדשים, נסיגה זו מעוררת את תהליך ההזדקנות שגורם לעור פנים נפול, יבש, עם קמטים וכתמים. גורמים חיצוניים או סביבתיים ממלאים גם הם תפקיד. זיהום, קרינת UV והרגלי חיים מסוימים כמו עישון, מאיצים כולם ותורמים לקריסת התאים הבריאים של עורך. גם ברמה המולקולרית, חלים שינויים רבים במבנה החלבון שמשפיע באופן ישיר על מצב עור פנייך.

 

איך סרום עוזר לטיפול בעור הפנים?

בניגוד לקרם רגיל, סרום מסוגל להעמיק בשכבות העור, הסרום מורכב ממולקולות קטנות מאד ולכן הוא מסוגל לחדור לרקמות העור העמוקות במהירות ובקלות.

סרום  אנטי אייג'ינג יכול לעזור בהפחתת כמות הרעלים, לבנות קולגן ואלסטין ולהחליק את הקמטים הקיימים. אך מלבד הפיכת השינויים שנגרמים כתוצאה מהזדקנות, סרום יכול לעזור במניעת התפתחות של קמטים מוקדמים. בסרום ישנם מרכיבים רבים שיכולים למנוע חמצון ושינוי של רכיבים, כולל מוטציות DNA חשובות מאוד הנגרמות כתוצאה מקרינת השמש. מרכיבים אחרים מסייעים למנוע חמצון של שומנים ולשמור על שלמות התא.

 

מהם המרכיבים החשובים שיש לחפש בסרום אנטי אייג'?

יש לשים לב שהמרכיבים במוצר הינם טבעיים לחלוטין ומכילים ויטמינים בייחוד ויטמין C, שמנים איכותיים, חומצה היאלורונית מינרליים ונוגדי חמצון פעילים שתורמים להזנת העור גמישותו ומיצוקו. אנו ממליצים לשים לב שהחומרים לא רוססו או דושנו באופן סינתטי ואינם מכילים תוספות של כימיקלים או חומרים סינתטיים ולא נוסו על בעלי חיים.

במידה ואת מחפשת סרום אנטי אייג ינג מומלץ, הגעת למקום הנכון! 'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. אם את מעוניינת לקבל מידע נוסף, מוזמנת לדבר איתנו 03-5466166 או ליצור קשר כאן.