סרום טבעי לפנים

סרום טבעי לפנים

הסרום שתתאהבי בו

נשים רבות אינן מודעות לסגולותיו של הסרום, על אף שהוא נפוץ בעולם הקוסמטיקה כבר שנים רבות. בנוסף, נשים אשר החליטו לרכוש סרום פנים מומלץ לא תמיד יודעות לעשות בו את השימוש הנכון על מנת להוציא ממנו את המיטב. ואם תשאלו אותן מה זה  סרום לפנים, לא בטוח שידעו לענות מהסיבה הפשוטה שמדובר במוצר מבלבל- הוא מוסיף לחות אבל הוא לא מחליף את קרם הלחות, מרגיש שמנוני אבל הוא לא שמן פנים. כמו כן, רבות תוהות, מה ההבדלים בין קרם לחות לבין סרום. הם אכן עשויים להיות בעלי מרכיבים דומים, אך נבדלים במבנה מולקולרי שונה. הסרום הנספג בקלות תפקידו לפעול מתחת לשכבת העור, בעוד שקרם הלחות פועל בעיקר בשכבה העליונה ומעשיר את הלחות. כמו כן, הסרום מהווה בסיס מיטבי ומאפשר לקרם הלחות להיספג טוב יותר בשכבות העמוקות של העור, בשל כך, השילוב ביניהם מאפשר לעכב בצורה משמעותית את תהליך ההזדקנות.

מאז שהסרום נכנס אל חיינו, הטכנולוגיה התפתחה והתקדמה ועם הזמן פותחו סרומים המתאימים למגוון סוגי עור, אשר עונים על הצרכים השונים. סרום הוא למעשה תמצית עם מולקולות זעירות, בעלת ריכוז גבוה של חומרים כגון, חומצות, שמנים, מינרלים, ויטמינים, וצמחים המצליחים לחדור אל שכבות העור העמוקות. אז סרום לפנים- איך משתמשים והאם הוא באמת תורם לעור בריא? ההמלצה הגורפת עבור כולן היא לאמץ אורח חיים בריא יותר, בכלל, ובפרט לעור הפנים. שגרת הטיפוח של רוב הנשים כוללת סבון פנים, מקדם הגנה, קרם לחות, פילינג וזה הזמן להוסיף גם סרום לפנים. אז איך מוצאים סרום מומלץ לפנים? לעיתים מאתגר למצוא סרום אחד שיספק את המענה המרבי עבור עור הפנים שלך, ובפרט לאור המבחר הרחב שקיים בשוק. כאמור, קיימים מגוון סרומים, כאשר כל אחד בעל מטרה אחרת, כגון סרום אנטיאייג'ינג מאזן לעור מעורב-שמן, המעניק לעור הזנה, לחות והרגעה.

מומלץ עבור כל אישה באשר היא, מעל גיל 20 להוסיף לשגרת הטיפוח סרום לעור צעיר. בפרט, כאשר מדברים על אנטי אייג'ינג, תכשיר משמעותי ביותר בשגרת הטיפוח שלך הוא ללא ספק סרום לפנים. כיום, גיל  40 הוא גיל צעיר לחלוטין , אולם, עור הפנים לא תמיד תואם ומצליח לשדר את מה שמתחולל בפנים. אט אט מופיעים להם קמטים בזוויות העיניים, על המצח, בין הגבות וסביב הפה. לכן יש לעשות שימוש בקרם נגד קמטים בשילוב סרום לפנים, מומלץ לעשות שימוש עם סרום אנטיאייג'ינג של      קטרינה טיפוח אורגני אשר יעיל ביותר  נגד תהליך ההתבגרות של העור. כמו כן, כאשר את מגיעה לגיל 50+ עלייך להתמודד עם גיל המעבר והשפעותיו השונות. אכן עם השנים ניתן לראות האטה בחילוף החומרים של העור אשר באה לידי ביטוי בעור יבש, פחות מוצק, עמום, ופחות חלק. במקרה זה יש לעשות שימוש בסרום מחדש אשר מטרתו היא מיצוק העור.

איך משתמשים בסרום על מנת לגרום לעור שלך לזהור?

דבר ראשון, יש להקשיב לצרכי העור שלך שמשתנים באופן דינאמי בהתאם למצבי מתח, איזון הורמונאלי, מזג אויר ותרופות. לעיתים יש לטפל בעור באופן אינטנסיבי, על כן, יש להתאים ולדייק את הסרום ולשלב אותו במשך חודשיים לפחות בשגרת הטיפוח היומית. בשימוש בו מומלץ להצטייד בגוואשה מאבן טבעית ולהיעזר בה בעיסוי עור הפנים, מיד לאחר מריחת הסרום. במידה ואת בוחרת למרוח סרום ללא גוואשה, יש לעשות זאת על ידי טפיחות ועיסוי על מנת להחדיר את הסרום לתוך שכבות העור. את שגרת הלילה שלך מומלץ להתחיל עם רולר מחטים עדינות הפוצעות את העור באופן מיקרוסקופי, לעסות את פנייך בעדינות על כל אזורי הפנים, כך סרום הלילה שלך יקבל תפקיד משמעותי יותר. כדאי לדעת כי השפעת הסרום על מראה העור אורכת זמן וניתן לראות תוצאות לאחר שימוש ממושך ועקבי מתחת לקרם הלחות באופן קבוע, בוקר וערב.

אז לאחר ההמלצות איך משתמשים בסרום לפנים, ממליצים לכן את הסרום הכי טוב לפנים של חברת קטרינה טיפוח אורגני. חברה זו התחילה את דרכה לפני למעלה מעשור במטבח הביתי אשר מחובר בשורשיו לטבע ולאחר שנים רבות של מחקר עם מומחים מהשורה הראשונה התפתחו להם באהבה ובקפידה, מוצרי טיפוח אורגניים העשויים ממקור טבעי ומכילים את החומרים החדשניים והמובילים ביותר. חשוב לציין כי למוצרי קטרינה טיפוח אורגני לאישור משרד הבריאות ותו תקן לקוסמטיקה אורגנית. בשל כך, חומרי הגלם המצויים במוצרים הם ללא כל ריסוס, דישון סינטטי, תוספת כימיקלים או חומרים סינתטיים. כמו כן- לא נוסו לעולם על בעלי חיים. אנו דוגלות באמונה כי הטיפוח הוא זכות והשאיפה שלנו לגרום לכן להתאהב בו, לא כמשימה, אלא כפרגון לעצמכן. אנו יודעות כי שגרת החיים שלכן עמוסה, על כן, על מנת להעניק לעור את מה שהוא צריך, ניתן להסתפק בשגרת טיפוח מינימליסטית אך מדויקת.

בואו להתאהב.