סרום לפנים לעור שמן

סרום לפנים לעור שמן

 מרגע לידתנו, עור הפנים שלנו מועד לנזקים סביבתיים, קיימת השפעה עצומה של הסביבה ומזג האוויר (קרינת קרני השמש, תנאי יובש ולחות קיצוניים, חומרי הדברה, עשן ועוד) העור מושפע מתזונה לא נכונה ומעישון אקטיבי או פסיבי. החדשות הטובות הן שכיום, באמצעות פיתוחים מדעיים חדישים וטכנולוגיות מתקדמות אפשר להאט את תהליך הזדקנות עור הפנים. אך כמובן יש לשלב זאת עם אורח חיים בריא הכולל תזונה נכונה, הימנעות מחשיפה ממושכת לקרינת השמש, שבע – שמונה שעות שינה בלילה וגמילה מעישון במידה ואתם מעשנים.

אחד הצעדים הראשונים לטיפול מדויק בעורך הינו אבחון של עור הפנים. עור הפנים זקוק לטיפול בכדי להביאו למצב מאוזן ובריא. באמצעות דיאגנוזה נכונה אפשר לטפל בעור ביתר יעילות ובאמצעות תכשירים שיתאימו במדויק לסוג עור הפנים שלך.

 

כיצד ניתן לאפיין את סוגי העור השונים?

ניתן לחלק את סוגי העור למספר סוגים עיקריים:

  • עור יבש – סוג עור ללא לחות טבעית, עם נטייה לקמטים, גירויים ורגישות. ישנן מספר סיבות לעור פנים יבש: פעילות נמוכה של בלוטות החלב, מתח נפשי, חשיפה למזג אוויר יבש ורוחות ושינויים הורמונליים עקב שימוש בתרופות או הפסקת המחזור החודשי. עם העלייה בגיל, יש ירידה חדה בשומניות של עור הפנים והעור הופך להיות יבש.
  • עור שמן – נוצר בדרך כלל מפעילות יתר של בלוטות החלב, כתוצאה משינויים הורמונליים (התופעה של עור פנים שומני שכיחה מאד בגיל ההתבגרות – כאשר יש פעילות הורמונלית מוגברת). עור פנים שמן מתאפיין בתחושה שמנונית ומראה מבריק. ניקוי של הפנים באמצעות חומרים לא טבעיים או כאלה שאינם מתאימים, עלולה להחריף את הבעיה ולגרום לפצעונים.
  • עור רגיש – סוג עור עם רגישות שפעמים רבות גורמת לאדמומיות, גירויים ולקילופים, הסיבות לכך יכולות לנבוע ממספר גורמים: אלרגיות, שינויים הורמונליים (שמשפיעים על בלוטות החלב), שינויים במזג האוויר ואפילו ישיבה ממושכת בחדר עם מזגן בו האוויר יבש באופן יחסי.
  • עור נורמלי – עור מאוזן והומוגני שאינו יבש או שמנוני במיוחד. בדרך כלל מתייחסים לעור של ילדים לפני גיל ההתבגרות כבעלי עור כמעט מולם לפני שעבר תהליכי חשיפה ארוכה לסביבה החיצונית.

 

במידה ואת מחפשת סרום לפנים לעור שמן, הגעת לכתובת הנכונה! התחושה לאחר השימוש בסרוםצשלנו היא נעימה וקלילה. גם עור שמן זקוק ללחות והזנה מתאימה והשימוש בסרום איכותי וטבעי ישפר בצורה משמעותית את מצב עורך.

'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. במידה ויש לך שאלות נוספות נשמח אם תתקשרי אלינו לטלפון: 03-5466166 או תצרי קשר כאן.