סרום לקמטים

סרום לקמטים

סרום מומלץ לקמטים

פעילות גופנית, אכילת ארוחות מאוזנות, הימנעות מעישון והימנעות מחשיפה לקרני השמש מקדמת עור בריא יותר וצעיר יותר. את לא צריכה לחכות עד שתגיעי לגיל 40 או שתבחיני בקמטים על הפנים לפני שתתחילי לחיות אורח חיים נכון ובריא. ככל שתתחילי מוקדם יותר, תשמרי על עור בריא וצעיר יותר ללא קשר לגיל.

שגרת טיפוח לעור היא חלק מאורח חיים בריא. אי אפשר לצפות להראות צעירה יותר על ידי אכילת אוכל נכון והתעמלות יומיומית, עלייך גם לנקות, לשטוף ולהשתמש במוצרי טיפוח לעור כדי לשמור על עור פנים חיוני ובריא. סרום לקמטים בעל רכיבים פעילים טבעיים בשימוש יומיומי יעשה פלאים בעורך עוד לפני שעור פנייך מתחיל להראות סימני הזדקנות ויכול להאט בצורה משמעותית את התהליכים הטבעיים של ההזדקנות


לרכישת סרום האנטיאייג'ינג שלנו 

קחי בחשבון שככל שתתחילי לטפל בגופך מוקדם יותר, כך תהיי בריאה יותר ככל שתתבגרי. אותו דבר קורה גם עם טיפול בעור הפנים שלך, ככל שתתחילי להשתמש מוקדם יותר בסרום, כך תקבלי תוצאות טובות יותר. העור שלך יקבל כמות נדיבה של מרכיבים מועילים על מנת לשמור על עורך צעיר וזוהר. החומרים הפעילים עובדים במשך שעות הלילה ועוזרים לטיפול בקמטים קיימים ומניעת היווצרותם של חדשים. ככל שתקדימי להשתמש בסרום אנטי אייג'ינג, העור שלך יראה טוב יותר.

 

באיזה גיל מומלץ להתחיל להשתמש בסרום נגד קמטים?

אנו חיים בארץ שטופת שמש והקרינה שלה חזקה ביותר, לפיכך תהליך הזדקנות העור מתחיל באופן מוקדם יחסית לארצות אחרות, אנו ממליצים להתחיל להשתמש בסרום החל מגילאי העשרים. השימוש בסרום בגיל זה, יעזור לעכב את תהליכי ההזדקנות של העור, ימנע מכתמים וקמטים חדשים להופיע.

 

איך משפיע סרום על עור הפנים?

סרום משפר את מיצוק וגמישות העור, משפר נראות של קמטים קיימים, מאט הופעת קמטים חדשים, מאזן ועוזר בשיקום העור, מסייע בהרגעת אדמומיות וגירויים, הסרום מעניק לעור הפנים מראה בריא וקורן. כאשר החומרים הפעילים מזינים את עור הפנים בחומצות שומן, ויטמינים ונוגדי חמצון טבעיים, ספיגתו בעור הפנים מהירה ואינה מותירה תחושת שמנוניות.

 

כיצד יש להשתמש בסרום לקמטים?

יש לנקות ולשטוף את הפנים. ואז להזליף מספר טיפות על הפנים. החדירי את הסרום לעורך  בתנועות סיבוביות כלפי מעלה. לאחר מריחת הסרום, לחצי בעדינות עם קצות האצבעות על הלחיים, המצח והסנטר כדי לפזר את הסרום באופן אחיד על העור. לאחר מכן, עסי את עור הפנים.

במידה ואת מחפשת סרום מומלץ לקמטים, הגעת למקום הנכון! 'קטרינה טיפוח אורגני' הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. אם את מעוניינת לקבל מידע נוסף, נשמח אם תפני אלינו טלפון: 03-5466166 או צרי קשר כאן.