סרומים מומלצים לפנים

סרומים מומלצים לפנים

סרום לפנים

אין מחלוקת שמראה הפנים חשוב  ביותר במראה שלך, הפנים מעבירות לעולם שמסביבנו את האישיות שלנו והבעות הפנים עוזרות לסובבים אותנו להבין את הלך רוחנו ואפשר ללמוד מהן רבות. הזדקנות עור הפנים היא בלתי נמנעת, במהלך השנים, העור מאבד אט אט את האלסטיות ואת חיוניותו, הרקמה התת עורית מדלדלת, ומתחילים להיווצר שקעים, קמטוטים וקפלים קטנים בעור הפנים.

מה אפשר לעשות על מנת להאט את הזדקנות העור?

סרום לפנים נחשב לאחד המוצרים היעילים ביותר כנגד הזדקנות בשל כמות החומרים הפעילים והאפקטיביים שנמצאים בו. סרום איכותי גורם להזנה ממוקדת ופעילה, פעולתו מבהירה ומאוששת את עור הפנים. הסרום עוזר לחדירה של לחות עד לשכבות העור העמוקות ביותר וטיפול בקמטים.

 

איך משפיע סרום על עור הפנים?

  • סרום משפר את מיצוק וגמישות העור
  • משפר נראות של קמטים קיימים, מאט הופעת קמטים חדשים
  • מאזן ועוזר בשיקום העור, מסייע בהרגעת אדמומיות וגירויים.
  • הסרום מעניק לעור הפנים מראה בריא וקורן
  • החומרים הפעילים מזינים את עור הפנים בחומצות שומן, ויטמינים ונוגדי חמצון טבעיים.
  • ספיגתו בעור הפנים מהירה ואינה מותירה תחושת שמנוניות.

 

כיצד מומלץ להשתמש סרום לפנים?

מומלץ למרוח את הסרום לפני כל חומר אחר בשגרת הטיפוח היומיומית שלך. יש לטפטף מספר טיפות על עור נקי ולעסות בעדינות, את עור הפנים והצוואר. מומלץ לעסות את העור בתנועות משיכה כלפי מעלה. חיוני מאד לתת לו להיספג בעור הפנים והצוואר ולאפשר לו לחלחל לנקבוביות לפני שימוש בחומרים נוספים.

 

איזה חומרים מכיל סרומים מומלצים לפנים?

לפני רכישת סרום, כדאי לבדוק מהם המרכיבים הפעילים בו, אנו ממליצים על סרום שמכיל, אנטיאוקסידנטים פעילים שתורמים מאד להזנת העור ומיצוקו, מונעים קמטים ומעכבים תהליכים של הזדקנות עור הפנים והצוואר. חשוב שהסרום יכיל ויטמין C וויטמין E, תמציות אתריות של גרניום, לבונה ונרולי.

 

מה כדאי לבדוק לפני קניית סרום לפנים?

לפני קניית סרום, מומלץ לברר איזה אישורים בריאותיים ותווי תקן המוצר מחזיק.
המוצר חייב לקבל אישור של משרד הבריאות, ובמידה ואת מעוניינת במוצר אורגני כדאי לשים לב אם המפעל נושא תו תקן לקוסמטיקה אורגנית (COSMOS ORGANIC) שמאגד את התקנים האורגניים של אירופה וארה"ב.

במידה ואת מחפשת סרום לפנים, מומלץ לבדוק את סרום שלנו שמכיל את החומרים החדישים והמובילים בעולם האנטי אייג'ינג ומכילים חומצה היאלורונית, ויטמינים, חומצה גליקולית, מינרלים ואנטיאוקסידנטים.

קטרינה טיפוח אורגני הינה חברת בוטיק לקוסמטיקה אורגנית מתקדמת והמוצרים שלנו מכילים את חומרי הגלם האיכותיים ביותר, מופקים ממקורות טבעיים וברמה הטובה ביותר. מטרתנו הוא לספק לכל אחת את האפשרות להעניק לעורה את כל מה שהוא צריך, ולהגיע לתוצאות נהדרות  ללא צורך בשימוש בכימיקלים מזיקים. במידה ויש לך שאלות נוספות נשמח אם תתקשרי אלינו לטלפון: 03-5466166 או תצרי קשר כאן.