קוסמטיקה אורגנית בישראל

קוסמטיקה אורגנית בישראל

קוסמטיקה אורגנית- מה זה?

בעיצומו של טרנד בריאותי שחולש על העולם וגם בארץ, יותר ויותר אנשים יחפשו את המוצרים האורגניים והטבעיים להזנה ולטיפוח הגוף. השימוש במוצרים אורגניים הוא יעיל ואפקטיבי, לא פחות משימוש במוצרים לא טבעיים ואפילו יותר. שימוש בקוסמטיקה אורגנית, יעניק לעור מראה רענן וצעיר  ויטפח גוף ונפש.

צור קשר

חברות קוסמטיקה רבות היום, שמות להן למטרה לרקוח מרקחות טבעיות של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה אורגנית, כמו קרמים אורגניים, סרום, מסיכות אורגניות לעור הפנים ועוד מגוון של מוצרים שמיועדים לטיפוח העור ושיקומו.

עקב הבעיות שבהגדרת מוצרי טיפוח, רבים מהמוצרים שעל המדף המתיימרים להיות טבעיים, מכילים למעשה אחוז נמוך למדי של רכיבים טבעיים. לצרכן הממוצע אין את הידע הנדרש בכדי להבין את משמעות הרכיבים מהם מורכבים מוצרי הקוסמטיקה הטבעיים השונים

מה זה בכלל קוסמטיקה אורגנית?                                                                     

מוצר טיפוח שהוא טבעי הוא מוצר שנוצר בדרך כלל בעבודת יד, בלי שום שימוש במכלי ערבוב כימיים, אלה רק במכלים טבעיים. כל החומרים מגיעים בעיקר ממגוון צמחים שיש להם סגולות מיוחדות, הם מעורבבים ידי רוקחים מומחים בתחום הקוסמטיקה הטבעית, ונרקחים בתנאי סביבה ששומרת לאורך כל תהליך הייצור על אותן סגולות של כל חומרי הגלם הטבעיים.

המוצרים הללו מיוצרים ללא דטרגנטים ותוצרי לוואי של נפט כמו שמן מינירלי, SLS (סודיום לאוריל סולפאט) אותם  נוהגים להחדיר לחומרי טיפוח רגילים, בהיעדר פרבנים, אלכוהול, צבעים מלאכותיים, חומרים משמרים ועוד. לעומת זאת, בקוסמטיקה האורגנית חומרים טבעיים רבים כגון, ליקופן שמגיע מהעגבנייה ויש בו נוגדי חמצון, עם שמן ארגן, שמן זרעי רימון, שמן זרעי כמון שחור ועוד תרכובות מעולות שמיועדות לטיפוח, שיקום וניקוי של העור.

כל תרכובת של מוצר אורגני מבוססת מתרכובות של חומרים טבעיים שמתאימים לטיפול בבעיות שונות בעור שלנו, מה שמספק בסופו של דבר תוצאה חיצונית, אבל גם ריפוי פנימי עמוק. באמצעות שימוש בחומרי טיפוח אורגניים וטבעיים אפשר לשמור על עור פנים והגוף, להעניק להם את הברק החיוני והזוהר, לשמור על עור אלסטי וגם להגן על העור מהקרינה החזקה של השמש.

אישור למוצרי טיפוח אורגניים

 

בכדי להבטיח שמוצרי הטיפוח שאתם קונים הינם באמת אורגניים, יש לחפש באריזת המוצר אחר תוויות המאשרות הגדרה זו. מוצרי הטיפוח האורגניים שלנו מאושרים על ידי משרד הבריאות בישראל ומופקים בתנאיי ייצור של GMP. כמו כן הם עומדים בדרישות המחמירות של התקן האירופאי האורגני COSMOS המעיד על איכות המוצר, חומרי הגלם ותהליכי הייצור והשינוע שלו, שימוש בכימיה מאה אחוז ירוקה, ללא הנדסה גנטית, ומארזים ידידותיים לסביבה ומתכלים.

מחפשים מוצרי קוסמטיקה אורגנית איכותיים? אצל- קטרינה טיפוח אורגני, חברת קוסמטיקה אורגנית בישראל, תמצאו מבחר של מוצרים אורגניים לאם ולתינוק לעור פנים ולגוף שישפרו את מראה העור, יעלו את מצב הרוח וכך גם את איכות החיים.