קרם לחות והגנה לפנים

קרם לחות והגנה לפנים

קרם לחות לפנים - יתרונות של קוסמטיקה טבעית

רובינו נעשה שימוש במוצרים מהקוסמטיקה כבר בתחילתו של יום. מוצרי הקוסמטיקה סובבים אותנו בכל מקום, אם זה במקלחת שאנחנו עושים, באיפור ובכל אותם מוצרי טיפוח ומבשמים למיניהם. כל אלה נשארים על העור שלנו וחלקם אף נספגים למערכת הדם.

לצפייה במוצר

לא פעם לכימיקלים שקיימים במוצרי הטיפוח והקוסמטיקה וחודרים דרך נקבוביות העור, יש השפעות חמורות ואפילו מסוכנות על הבריאות שלנו. בהתאם לעובדות אלו ולמחקרים רבים שנעשו בתחום, ההמלצה תהיה לעשות שימוש במוצרים טבעיים ואורגניים שמעניקים מענה לא פחות טוב ולא מסכנים את העור שלנו במחלות ותופעות שונות.

להלן שלוש סיבות מהותיות למה לעבור לשימוש בקרם לחות לפנים שמיוצר מקוסמטיקה טבעית.

צמצום חשיפה של העור לכימיקלים - העור שלנו סופג מעל ל 60% מהכימיקלים הלא טובים שיש במוצרי קוסמטיקה רגילים. מה שמוביל באופן טבעי להצטברות כימית מזיקה בגוף שיוצרת תופעות לוואי קשות עד בעיות בריאותיות חמורות. כמו פסוריאזיס או סרטן.

מנטרלים תופעות לוואי בעור - גם נשים וגם גברים יתלוננו לא פעם על תופעות לוואי של מוצרי קוסמטיקה רגילים, אלרגיות או רגישויות למוצרים לא בריאים אלה. התופעות יכולות לבוא לידי ביטוי ביובש, קילוף של העור, פריחה, כתמים וכו'.  מאחר שקרם לחות והגנה לפנים ממוצרי קוסמטיקה טבעיים עשוי מחומרים טבעיים בלבד, לא תהייה סכנה שתחושו את כל אותן תופעות.

יעילות זה שם המשחק - כל מי שדוגל במוצרי קוסמטיקה טבעית יטען שאלו מוצרים הרבה יותר אפקטיביים. בעוד ההנחה היא, שעושים שימוש במוצר טבעי שקיים בטבע כבר מאות שנים ומכיל חומרים טבעיים, תהייה לו הרבה יותר יעילות מכל חומר סינטטי שייצרו אותו במעבדות

יתרונותיה של הקוסמטיקה הטבעית כבר מוכחים מאות שנים וכמעט מיותר לציין את היתרונות שלהם בהשוואה לכל מוצר טיפוח כימי אחר. רוצים גם ליהנות ממוצרים אורגניים שמיוצרים מחומרים טבעיים בלבד שמזינים ומשקמים את העור? ב-  קטרינה טיפוח אורגני תוכלו ליהנות ממבחר של מוצרי טיפוח אורגניים לכל המשפחה שמטפחים ומגנים על העור של כולנו.