קרם פנים עם מקדם הגנה

קרם פנים עם מקדם הגנה

לעבור את הקיץ בשלום

רבים מאתנו סומכים על קרם פנים מקדם הגנה שישמור על עור הפנים שלנו בשמש. אך לא רק הקרמים החשובים הללו יפתרו אותנו מלקחת אחריות על הגוף ועל העור הפנים שלנו. הכי נכון יהיה להימנע משהייה ממושכת בשמש ובנוסף ולהקפיד על שעות בטוחות, להקפיד על חבישת כובע ,משקפי שמש ועם זאת מומלץ לבדוק מדי פעם, מה מצב הוויטמין D  שלנו.

צפייה במוצר

כיום, לא נמצאו הוכחות ששימוש בקרם פנים עם מקדם הגנה ימנע מחלות ממאירות, אך יש בהחלט הוכחות לכך שכל הכימיקלים שמכילים קרמים רגילים, נספגים בעור שלנו וגורמים נזק גם לפנים וגם לעור הגוף. לכן תמיד יהיה מומלץ לבחור בקרם טבעי שמכיל מינרלים וחומרים טבעיים וצמחיים שנספגים בעור, משקמים אותו ובמקביל מעניקים את ההגנה הטובה ביותר.

קרם שמעניק את כל ההגנה

לפני כל רכישה שלכם תקראו על האריזה של הקרם שאתם רוכשים מה הם החומרים שהוא מכיל. העדיפו קרם לחות לפנים עם מקדם הגנה שמעניק הגנה גם מקרני ה-UVB וגם מקרני ה-UVA, שמגנים על העור מפני כוויות, קמטוטים ומחלות עור. העדיפו רק מקדמי הגנה אורגניים וטבעיים שמכילים אבץ, טיטניום ומינרלים טבעיים, אלו עמידים לקרינה ולא חודרים לעור. 

יותר ויותר אנשים מחפשים את המוצרים הטבעיים כתחליף למוצרים רגילים, כמו, קרמים, מסיכות, שמפו, סרום ועוד. אך חשוב לדעת שגם במחלקת הקרמים האורגניים שייעודם להגן על העור שלנו מפני השמש, יש מוצרים טובים במיוחד שמספקים הגנה גבוהה ממש כמו כל קרם פנים עם מקדם הגנה מומלץ.

מחפשים גם קרם פנים שמהווה מקדם הגנה מושלם לעור הפנים? אצלנו ב- קטרינה טיפוח אורגני תוכלו למצוא קרם פנים אורגני שהוא גם מקדם הגנה נפלא ואידיאלי לכל המשפחה! קרם נטול כימיקליים שמבוסס על מסנני קרינה ומינרליים שמהווים הגנה טבעית מקרני UVA+UVB. הקרם מכיל תה ירוק ואבץ, וויטמין E ועוד חומרים שמרגיעים את עור ומשקמים אותו.