שמנים אתריים מרגיעים את הגוף והנפש

שמנים אתריים מרגיעים את הגוף והנפש

בתורת הארומתרפיה שמהווה בסיס למוצרי טיפול וטיפוח טבעיים של חברת קטרינה טיפוח אורגני, עושים שימוש בשמנים אתריים התורמים להרגעת הגוף והנפש על ידי מגע וריח כאחד. בין היתר החברה מפתחת ומייצרת מבחר איכותי של שמנים אתריים מרגיעים המיועדים לנשים, גברים, אמהות ותינוקות. מדובר בשמני איכות טהורים ואורגניים המופקים מסוגים שונים של צמחים, ומוצעים למכירה ישירות דרך אתר החברה במחירים משתלמים במיוחד.

 

פעולת שמנים אתרים על נפש האדם

 

שמנים אתריים משפיעים על נפש האדם במספר מישורים. ראשית, לשמנים יכולת לשפר את ההרגשה שלנו. בנוסף, המגע של השמן עם עור הגוף תורם לשיפור תחושות פיזיות ונפשיות, החל מתחושות מעוררות וממריצות ועד לתחושות מרגיעות. מעבר לכך החומרים והרכיבים השונים שבשמנים האתריים נספגים דרך העור ויכולים לסייע לתפקודים פיזיים שונים, לרבות אלו של מערכת העצבים המשפיעה גם על התחושות והרגשות שלנו.

 

חשיבות הרגעת הנפש

 

יש לדעת כי אדם שאינו שקט, הנוטה לעצבנות, דיכאון ומחשבות שליליות, מושפע באופן ישיר ועקיף גם בתפקוד המערכות הפיזיות של גופו, לרבות תפקוד לקוי של מערכת החיסון והגדלת הסיכוי לפגיעות ומחלות שונות כדוגמת כאבי ראש, כיבי קיבה ועצירות. מנגד, תחושות חיוביות של שלווה, שקט ורגיעה תורמות לחוסן הגוף ומערכת החיסון ומקטינות סיכוי לתחלואה. לכן יש חשיבות רבה לאיזון הגוף והנפש שלנו ולהגדלת מצבים התורמים להרגעתנו. בעזרת שמנים אתריים ניתן בהחלט להרגיע את הגוף, העור, מערכת העצבים והנפש. מדובר בפעולות הרגעה המתאימות לכל אדם בכל גיל, נטולות חומרים מזיקים או תופעות לוואי.

 

הזמנת שמנים אתריים מרגיעים

 

כאמור, במוצרי הטיפול והטיפוח שלו אנו עושים לא אחת שימוש בשמנים אתריים מרגיעים, כגון לבנדר, קמומיל רופאי, תפוז וברגמוט. הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול אורגניים עם שמנים אתרים להרגעה מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.