הדרך הנכונה לניקוי הפנים

הדרך הנכונה לניקוי הפנים

חג הפסח, חג הניקיון הבלתי מעורער. אז אם את עסוקה בניקיון האביב של הבית, זה הזמן הנכון גם ללמוד איך לנקות את עור הפנים שלך בדרך הכי נכונה.

את בוודאי כבר יודעת כמה חשוב לנקות את עור הפנים: להסיר לכלוך, אבק, איפור, זיעה ושומן טבעי של העור. כל אלה מכסים את העור שלנו מידי יום ולכן חשוב לנקות אותו באופן קבוע.

 

מה היא הדרך הנכונה לעשות זאת? 

חשוב לדעת שלניקוי אגרסיבי עלולה להיות השפעה שלילית על עור הפנים ולכן מומלץ להשתמש במוצרים הנכונים לך שיהיו עדינים ויחד עם זאת - יעילים.
שכבת המגן (האפידרמיס) הטבעית של העור שומרת על העור מפני זיהומים ומזיקים וכאשר משתמשים בחומרי ניקוי אגרסיביים עלולים לפגוע ביעילותה.

בנוסף, אם תנקי את העור בתדירות גבוהה מידי , הדבר יגרום לו להתייבש ולייצר יותר שומן מאשר בדרך כלל, כדי לפצות ולהחזיר לעצמו את הלחות הטבעית שאבדה.
זה קורה לרוב לבעלות עור שומני או מעורב שמנקות את העור בתדירות גבוהה או במוצרים אגרסיביים ומקבלות תוצאה הפוכה - ככל שתייבשו יותר את העור כך הוא יהפוך שומני יותר .

הדרך הנכונה לניקוי הפנים מתבצעת באמצעות שילוב של מוצרים שמאזנים את העור ומספקים לו לחות.

 

שיטת הניקוי הכפול

ניקוי כפול זו הדרך הכי יעילה ונכונה לניקוי הפנים, מדוע? מכיוון שיש שני סוגי לכלוך על העור שלנו: לכלוך שומני ולכלוך מיימי. לכן, אנו זקוקות לשני מוצרים כדי לנקות את הפנים ביעילות.
שיטת הניקוי הכפול כוללת שימוש בתכשיר ניקוי על בסיס שמן כדי להמיס ולהסיר איפור מסיס בשמן, קרם הגנה ומסנן קרינה. לאחר מכן משתמשים בסבון פנים על בסיס מים, שיסיר את כל היתר.

לניקוי הכפול שעושה הכי טוב לעור

טונר פנים ארומתרפי
כדי להשלים את תהליך הניקוי מומלץ להשתמש בטונר פנים שמאזן את העור, מספק לו פילינג עדין בזכות החומצה הגליקולית, מרגיע את העור ובזכותו תפיקי את המיטב משאר מוצרי ההזנה והלחות שלך, כי הוא מסייע לחומרי הטיפוח המשלימים להיספג טוב יותר בעור.

לטונר שמאזן את כל מה שצריך

מסיכת חימר
אחת לשבוע, לפחות, מומלץ לנקות את הפנים בצורה יסודית יותר עם מסיכת חימר לניקוי עמוק. מסיכת החימר שלנו סופחת רעלים, מסירה תאי עור מתים, מטהרת את העור ומסייעת למזעור מראה נקבוביות. היא לא מייבשת את העור בזכות תמצית האלוורה ושמן המפ שהיא מכילה. 

למסיכה עם הניקוי העמוק ביותר

פילינג
פילינג טבעי מכיל חומצות פרי (AHA) המקלפות את שכבת העור העליונה, מסירות תאי עור מתים ומסייעות בחידושו. קרם פילינג פאפאיה-אתרוג אינו אגרסיבי ומנקה את העור ביסודיות. ובנוסף משמש כמסיכת הזנה בזכות חמאת שיאה ושמנים יחודיים שהוא מכיל. מומלץ להשתמש בו אחת לשבוע כדי לקבל עור חיוני יותר, קורן וחלק.

לפילינג שעושה עור מוש

סבון פחם ושמן המפ- סבון מוצק, פעיל וטבעי

לבעלות עור מעורב- שמן ו/או אקנתי, מומלץ להשתמש גם בסבון פחם פעיל שידוע ביכולותיו לספוג שומן ולטהר את הנקבוביות.
סבון הפחם שלנו הוא סבון מוצק שמיוצר בעבודת יד בשיטה החמה. מדובר בסבון שהוא 100% טבעי וטבעוני, מועשר בשמן המפ שמסייע בשיקום עור פגוע.
כמו כן, הוספנו לו שמנים אתריים כגון: גרניום, לבנדר ופטשולי, להם סגולות חיטוי וריפוי העור.

לסבון הכי מיוחד בסביבה

אז, באילו מהמוצרים הללו את משתמשת בשגרת הטיפוח שלך?
כדי לשפר את מצב עור הפנים שלך כדאי שתנקי את הפנים בדרך הנכונה.

מאחלת לך חג אביב שמח
חג של התחדשות וריפוי לכולנו.
שלך, קטרינה