טיפול פנים+ספא מושלם שאפשר לעשות בבית

טיפול פנים+ספא מושלם שאפשר לעשות בבית

במהלך החיים העמוסים שלנו כשאנחנו עסוקות אולי לא מספיקות ללכת לקוסמטיקאית. אנחנו כאן בקטרינה ממליצות לך לאמץ טיפולי פנים ביתיים טבעיים ולפנק את עצמך ברגע מושלם.

לא צריך יותר מ-

  1. 60 דקות
  2. מגבת
  3. קערה עם מים רותחים
  4. מוצרי טיפוח

כל אלה כלולים בטיפול פנים המושלם, שיעניק לכן ניקוי פנים טבעי לעור נעים וקורן וגם עם הרגשה כאילו יצאתן עכשיו מהספא הכי מפואר בעולם.

שלב ראשון: הכיני את החלל ורענני את המחשבה

מצאו לכן את הזמן ביום בו אתן יכולות לסגור את חדר האמבט לעצמכן בלבד, אם אפשרי שימו קצת מוסיקה מרגיעה שתעזור לכן להירגע.

קחו איתכן את המוצרים, עטפו את עצמכם במגבת או חלוק, סגרו את הדלת והשאירו את העולם בחוץ!

כעת, קחו כמה נשימות עמוקות וזכרו שלקחת זמן לעצמכן זה באמת חשוב. כשאתן מרגישות שאתן מטופלות, תמיד תצליחו להיות יותר נדיבות וסלחניות לאחרים ותוכלו לתפקד במיטבכן. זהו לא פינוק, וזה לא בזבוז זמן - זו השקעה באיכות החיים שלכן. עבורכן ועבור הסובבים אתכן.

שלב שני: מנקים ומכינים את העור

אנו הולכות לבצע ניקוי כפול נפלא שאינו רק נטול רעלים, אלא גם יעשיר את עורכן במגוון ויטמינים, נוגדי חמצון, חומצות שומן חיוניות, ואנטי-דלקתיות להרגעה בעור.

התחילו עם שמן ניקוי פנים שלנו, הוא 100% צמחי, מועשר בוויטמין E, מנקה, מעניק לחות ומזין את העור בשמנים אורגניים מזרעי ענבים, חוחובה, שקדים וגזר.

קחו מעט מן השמן, ועסו על עור יבש בתנועות סיבוביות, מהסנטר ועד המצח.

בסיום, הסירו את שמן הניקוי עם האצבעות ומעט מים פושרים, או היעזרו בכרית ההסרה שלנו (מרטיבים אותה במעט מים פושרים ומסירים את השמן איתה). חזרו על הפעולה עד שתרגישו שהשמן ירד והעור מרגיש נעים ורך (שימו לב לבצע את השלב הזה גם אם לא התאפרתן!).

כעת השלימו את פעולת הניקוי עם סבון הפנים הארומתרפי שלנו. הסבון מכיל מיצוי של צמחי מרפא אורגניים מקמומיל, לבנדר וורדים המזינים את עור הפנים ומותירים אותו נקי. קחו מעט מהסבון ועסו את העור בתנועות סיבוביות. לאחר מכן, שטפו את הסבון מהעור עם מים פושרים.

 

שלב שלישי: ממשיכים להכין את העור ולפתוח את הנקבוביות לקראת טיפול

הרתיחי 4 כוסות מים ושפכי אותם לתוך קערה.

הניחי מגבת גדולה ועבה מעל ראשך, כמו אוהל (ראי תמונה מעלה). כך שכל האדים מהקערה מופנים לכיוון הפנים שלך, הישארי ככה במשך 7 דק'.

בתום 7 הדקות, התיזי מעט מים פושרים על הפנים, וטפחי עליהם עם מגבת נקיה עד שיתייבשו מעט.

שלב רביעי: ניקוי עמוק

בחלק הזה, נשתמש בפילינג ומסכה, לניקוי עמוק לאחר שהנקבוביות פתוחות.

ננקה הכל תוך כדי אספקת ויטמינים, נוגדי חמצון, נוגדי דלקת וחומרי לחות. ונבצע פילינג חומצות עדין להסרת תאי העור המתים.

הפילינג וגרגרי המשמש שבו, המסירים את תאי העור המתים, גם מועשר בחומצות פירות טבעיות AHA, אנזימי פפאיה, אוכמניות ולימון, גם מגביר את קצב חידוש תאי העור, וגם מעודד ייצור קולגן ומאט את הזדקנות העור. בנוסף, הוא מועשר בתמציות אתריות מפירות הדר ומיצוי אתרוגים המסייעים לטשטוש כתמי עור ותורמים למראה אחיד של העור.

קחי את מסיכת הפילינג פפאיה- אתרוג שלנו. מרחי שכבה עדינה על העור, וחכי 5 דקות (בינתיים את מוזמנת להתענג על הריח המשכר) בתום הזמן הזה שטפי את הפילינג במים.

טפחי בעדינות על העור יבש.

עכשיו קחי את מסיכת החימר שלנו, ומרחי אותה על עור הפנים והצוואר. השאירי על העור את המסכה למשך 10-15 דקות בערך. כאשר את מרגישה שהמסכה ממש "מתהדקת" לעור שלך, הסירי אותה בשטיפה במים פושרים.

שלב חמישי: השלמת תהליך הניקוי 

הניחי מעט מטונר הפנים הארומתרפי שלנו על פד כותנה/צמר גפן ונקי בעדינות את הפנים והצוואר.

הטונר שלנו מכיל הממליס, אלוורה, מי ורדים, תה ירוק וחומצה גליקולית 3%.

בעזרתם הוא מרגיע את העור, מאזן ומלחח אותו לאחר הניקוי. הוא מעניק אפקט של מתיחה ומעשיר את העור בנוגדי החמצון החזקים בטבע.

החומצה אחראית על קילוף כימי (טבעי!) עדין של העור ותורמת למראה אחיד וקורן.

שלב שישי: החדרת חומרים מזינים לעור וסיום טיפול הפנים.

זהו, העור נקי זוהר, מועשר ומלא לחות ונעים למגע (אם העור שלך קצת אדמומי בשלב הזה, אל תתרגשי זה בשל הפעולה של החומרים, והאדמומיות תחלוף במהרה).

עכשיו הגיע הזמן לתת לעור שלך את מה שהוא זקוק לו.

הסרום שלנו מכיל תערובת ייחודית של 11 שמנים אורגניים בכבישה קרה, קומפלקס ויטמינים ונוגדי חמצון התורמים להזנת העור ומיצוקו, מניעת קמטים ועיכוב תהליכי הזדקנות של העור. מטרת שלב זה היא להעניק את כל הטוב הזה לעור שלך.

טפטפי 5 טיפות מהסרום שלנו על עור הפנים, ועסי אותו לתוך העור.

אם יש לך גוואשה, עשי את העיסוי בעזרתה- בתנועות כלפי מעלה, לפי הציור הבא.

זהו סיימת את טיפול הפנים. מקווה שהצלחת ליהנות לא רק מאיך שהעור שלך מרגיש ונראה אחרי. אלא גם מהתחושה, והמרגוע לנפש. אם יש לך כל שאלה נוספת על המוצרים, השלבים או התוצאות. אני מזמינה אותך להיכנס ולהתרשם מכלל המוצרים כאן בקטרינה טיפוח אורגני, תוכלי למצוא כמה מהפתרונות הטובים ביותר בשוק. לפרטים נוספים, צרי קשר עוד היום בטלפון 03-5466166.

קטרינה ידלין, קטרינה טיפוח אורגני