למה חשוב לשלב קרם עיניים בשגרת הטיפוח שלך?

למה חשוב לשלב קרם עיניים בשגרת הטיפוח שלך?

גם אם את כבר יודעת את כל השלבים הנדרשים לשגרת טיפוח נכונה.

גם אם את סופר מקפידה, וכבר מצאת את המוצרים המנצחים בשבילך והעור שלך נראה טוב. 

עדיין יש משהו אחד שיכול להיות מאד שאת מפספסת והוא טיפול בעור שסביב העיניים שלנו.

גם אם יש לך קרם עיניים או שאת פשוט שוכחת למרוח אותו.. המציאות היא שבדרך כלל רובינו פשוט לא מקפידות באותה הרצינות על טיפוח העור סביב העיניים שלנו כמו שאנחנו מקפידות על טיפוח עור הפנים שלנו. והאמת היא, שאזור העין מצריך תשומת לב נוספת, והנה ההסבר למה.


העור סביב העיניים שלך מתבגר במהירות

למרבה הצער, העור סביב העיניים שלך מזדקן מהר יותר מאשר שאר הפנים. 

אז למרות שאת אולי מקפידה על ניקוי כפול ומסיכה, את חייבת גם להקפיד על מריחת קרם עיניים בכל לילה. קרם עיניים טוב פועל כדי לחדש את תאי העור ולשפר את המראה של קמטוטים דקים. העיניים שלנו זקוקות לזה כבר מגיל 25, ואין זמן נכון יותר מעכשיו להשתמש בקרם עיניים.


למה חשוב לשלב קרם עיניים בשגרת הטיפוח שלך?

העור סביב העיניים הוא דק יותר ועדין יותר

העור סביב העיניים דק יותר ב- 40 אחוז מעור הפנים,והוא גם החלק הגמיש ביותר של עור הפנים שלך.

הנטיה שלנו היא להתמקד בעיקר בשטחי העור הגדולים כמו הלחיים, אבל חשוב להקפיד לשמור גם על השטח הקטן הזה. קרם העיניים מגן על האזור העדין הזה ע"י מתן לחות העור ושיפור הרכות והגמישות. וכמובן ישפר את סימני העייפות.


העור סביב העיניים מאבד לחות מהר יותר

הנה עובדה מטרידה: העור סביב העין מאבד לחות סביב 50% מהר יותר מאשר שאר הפנים שלך, כך שזהו בעצם השטח היבש ביותר של הפנים שלך.

כיון שהעור סביב העיניים כל כך עדין הוא לא נראה יבש כמו שאר הפנים שלנו, למרות שהוא למעשה האזור הפגיע ביותר. כך שחשוב מאד גם אם לא רואים, להרוות את העור סביב העין בלחות ולהקפיד להתשמש בקרם לחות עם חומצה היאלרונית


להילחם בכהויות

האם ידעת שהעיניים שלך יכולות להיראות גם 20  שנה מבוגרות משאר הפנים? זאת בשל עיגולים כהים ונפיחות סביב העין. הכהויות מתרחשות כי העור מתחת לעין הוא כל כך דק עד שרואים את זרימת הדם מתחת. קרם עינים מסייע בהבהרת הכהויות האלו.

איך משתמשים נכון בקרם עיניים?
מתי ביום?
קרם העיניים הוא חלק משגרת טיפוח הערב לפני השינה.
אבל אם את סובלת מכהויות סביב העיניים ומנפיחות בבוקר, מומלץ למרוח קרם עיניים גם בבוקר כדי להרגיע את העור ולטשטש את הנפיחות
איך משלבים נכון עם שאר תכשירי הטיפוח?
 מומלץ למרוח את קרם העיניים ראשון. מיד אחרי ניקיון הפנים. כדאי להתחיל עם העיניים כדי למנוע משאריות של קרם לחות, שיכולות להישאר על האצבעות, להגיע לאזור העיניים
איך מניחים?

קרם עיניים מניחים ולא מורחים. כלומר לוקחים מעט מהחומר, ובטפיחות עדינות מניחים אותו תחת העפעף התחתון, קצת מעל עצם הלחי העליונה. ובזויות החיצוניות של העיניים. הסיבה שלא מורחים ומעסים כמו קרם לחות היא כיון שהעור סביב העיניים דק מאד.

אחרי שמסיימים ממשיכים בשגרת הטיפוח כרגיל.

לרכישה של קרם  עיניים אנטיאייג'ינג שלנו