שמנים ארומטיים כבסיס לקוסמטיקה טבעית

שמנים ארומטיים כבסיס לקוסמטיקה טבעית

במוצרי הטיפוח והטיפול של חברת קטרינה טיפוח אורגני עושים שימוש בשמנים ארומטיים (שמנים אתריים) אורגניים שמקורם במגוון צמחים הגדלים בישראל ובחו"ל. השמנים משמשים לטיפוח עור הפנים, למוצרי אנטי אייג'ינג, לטיפוח הגוף, לעור התינוק ולצרכי טיפול שונים. מדובר  בשמנים אתריים כדוגמת תפוזים והדרים, אקליפטוס, לבנדר, קמומיל ועוד.

 

על שמנים ארומטיים

 

שמנים ארומטיים הנקראים גם תמציות אתריות, או שמנים אתריים, הינם שמנים המשמשים את האנושות כבר אלפי שנה לצרכי טיהור, ניקוי, ריפוי וטיפול. למעשה, תמציות ארומטיות הן מיצויים מרוכזים של חומרים נדיפים הנמצאים בצמחים ובחלקי הצמחים השונים, כגון פרחים, שורשים, פירות הדר, שרפים ועוד. בימינו ארומתרפיה הינה תורה בפני עצמה המוכרת כרפואה משלימה ומשמשת לייצור ופיתוח מוצרי טיפוח וטיפול.

 

שמנים ארומטיים אורגניים איכותיים

 

חשוב לדעת כי שמנים ארומטיים מגיעים ברמות שונות של איכות המשפיעות באופן ישיר על תרומת השמן לתהליכי טיפוח, טיפול וריפוי. בין היתר איכות השמן מושפעת מהיותו אורגני, מסוג והרכב האדמה בה הצמח גדל והיותה נטולת דשנים, האקלים והטמפרטורות בהם גדל הצמח, הליכי הזיקוק שהשמן עבר, ועוד. במוצרים שלנו אנו עושים שימוש בשמנים ארומטיים אורגניים, נקיים וטהורים מחומרים מזיקים או זרים, באיכות גבוהה ביותר של גידול והפקה. איכויות אלו מבטיחות את פעילות החומרים הארומטיים והשפעתם החיובית על עור וגוף המשתמש.

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול עם שמנים ארומטיים

 

הזמנת מוצרי טיפוח וטיפול אורגניים עם שמנים ארומטיים מוצעת ישירות דרך אתר האינטרנט של החברה. כמו כן לקניית מוצרים, קבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, צרו קשר עם חברת קטרינה טיפוח אורגני בטלפון 03-5466166 או במייל info@katerina.co.il.