5 טיפים לחיזוק ההגנה על העור בקיץ

5 טיפים לחיזוק ההגנה על העור בקיץ

לכבוד הקיץ שהגיע...

זה לא סוד שהקיץ הישראלי מביא איתו שמש חזקה מאוד.
חשיפה של העור שלנו לקרני השמש מצריכה התארגנות מיוחדת לשמירה עליו. בעוד כווית שמש היא דבר הנראה לעין, את רוב ההשפעות השליליות של השמש לא ניתן לראות במבט חיצוני. לכן כדאי שמראש נסגל לעצמנו שגרת קיץ המגנה על העור בכל יציאה מהבית.

 

5 טיפים לחיזוק ההגנה על העור בקיץ:
  1. מקדם הגנה - קו ההגנה הראשון מפני השמש הוא קרם ההגנה, לכן חשוב שהקרם שאנחנו משתמשות בו יעשה את העבודה וישמור על שכבת הגנה לאורך כל היום. קרם ההגנה שלנו מגן מפני קרינת השמש בצורה טבעית, עם מסנן קרינה SPF 30.
    מומלץ למרוח את הקרם לפני היציאה מהבית, ובחוץ - בהתאם לגוון העור ולעוצמת השמש (בממוצע כל שעתיים-שלוש). 

לפרטים על מקדם ההגנה שלנו

 2. מוצרים נוספים לשמירה על העור - 

קודם כל מים. מים הם המשאב הכי בסיסי שהעור שלנו דורש. תקפידו לשתות בקיץ לפחות 2.5 ליטר ביום ותראו שהעור שלכן יודה לכן. 

א. מחקרים הוכיחו כי ויטמין E וויטמין C מגינים מפני רדיקלים חופשיים וקרינת UV. הסרום שלנו מכיל את הויטמינים הללו וגם נוגדי חמצון ושמנים נוספים - כולם משמשים כהגנה יומיומית על העור.

ב. חוץ מקרני השמש בחוץ, גם בתוך הבית מצפים לעור שלנו אתגרים. פעילות המזגנים גורמת לעור להתייבש ומצריכה ממנו לשמור על רמת הלחות בעור. קרם הלחות שלנו מכיל חומצה היאלורונית הלוכדת את הלחות על העור. 

לקרם הלחות שלנו
לסרום שלנו
  1. פיגמנטציה - זה הזמן לשמר את תוצאות טיפולי הפיגמנטציה שעברנו בחורף. פילינג פאפאיה-אתרוג הוא מוצר מושלם לטיפול בפיגמנטציה. הוא מועשר בחומצות פירות טבעיות AHA, אנזימי פפאיה, אוכמניות ולימון , תמציות אתריות מפירות הדר ומיצוי אתרוגים ומכיל גרגרי משמש עדינים. כל אלו מסייעים לטשטוש כתמי עור ותורמים למראה אחיד של העור. שימוש יומיומי ב טונר שלנו יחדש את העור ויטשטש סימני פיגמנטציה. גם שימוש בדרמה רולר מספק תוצאות מעולות לטשטוש כתמי עור וצלקות. 

לפילינג שלנו
לטונר הורדים שלנו
לדרמה רולר שלנו

4. ניקוי העור - 

א. אפילו שעל ניקוי פנים אני ממליצה תמיד, בקיץ מתווספת חשיבות מיוחדת לניקוי של הפיח והלכלוך שהעור שלנו סופג בחוץ. זאת אומרת שלא רק שאנחנו צריכות להקפיד על הורדת איפור ורענון הפנים - אלא שגם נדרשת חשיבה מיוחדת על ניקוי יסודי. מברשת הסיליקון שלנו לניקוי הפנים מומלצת לשימוש יומיומי, ובשילוב עם סבון הפנים הופכת את חווית הניקוי לנעימה ועדינה. 

ב. מומלץ לעשות ניקוי עמוק לפנים פעם עד פעמיים בשבוע. המוצרים המתאימים שלנו הם הפילינג המרענן ומסכת חימר מזינה. 

5. ונסיים בטיפ הכי בסיסי והכי נכון - תקפידו לחבוש כובע בכל יציאה לשמש. העור שלנו זקוק להגנה מקרינה ישירה, ויפה שעה אחת קודם.

 

בברכת קיץ שמח!

לחיי החזרה לשגרה של לחיות בחוץ, לבלות ולשמוח.

למסיכת החימר שלנו לחצי כאן
למברשת סיליקון לניקוי הפנים