איך להתמיד בשגרת הטיפוח שלך גם בחופשה? כדי שהעור שלך יהיה זוהר תמיד!

איך להתמיד בשגרת הטיפוח שלך גם בחופשה? כדי שהעור שלך יהיה זוהר תמיד!

 

איך להתמיד בשגרת הטיפוח שלך גם כשאת בחופשה?

איזה כייף יצאת לחופשה, ובהחלט מגיע לך! אבל מה עם שגרת הטיפוח שלך? זה מעולה לצאת מהשגרה, אבל משגרת הטיפוח קצת פחות… אז איך עושים את זה? איך מצליחים לקחת את שגרת הטיפוח וליישם אותה גם בחופשה?
 לפנייך 5 צעדים מעשיים:
  1. קחי את השגרה איתך! הצעד הראשון למעשה נמצא כבר בגוף השאלה :-) איך מצליחים להתמיד בשגרת הטיפוח גם בחופשה? פשוט מחליטים שעושים את זה, ולוקחים אותה איתנו.
    אני יודעת שאת צריכה לארוז כמה שפחות, אבל אל תוותרי על המוצרים שאת משתמשת בהם יום-יום. אין צורך לסחוב בקבוקים גדולים, את פשוט יכולה להעביר את הכמות הנדרשת לפי ימי החופשה שלך, למיכלים קטנים, שלא יסרבלו אותך ולא ישפיעו על כמות או משקל של הדברים במזוודה. ברגע שכל המוצרים פשוט נמצאים איתך, כבר יש יותר סיכוי גדול יותר שתשמשי בהם.

  2. אל תתייחסי אליה כשגרה אלא כפינוק- כשאנחנו יוצאים לחופשה באופן אוטומטי, הלך הרוח שלנו מוביל אותנו לשבירת שגרה,  כמובן שזה מבורך וזו מהות של חופש!
    לגבי שגרת הטיפוח שלך, אני מציעה להתייחס אליה קצת אחרת.
    אם תראי אותה כעוד משהו ש"חייבים" לעשות, רוב הסיכויים שתלדגי עליה במהלך החופשה.
    הסתכלי עליה כפינוק, רגע לעצמך, טיפוח אישי שמשפיע גם על העור וגם על הנפש. ברגע שנקודת ההתיחסות שלך תשתנה, אין לי ספק שתתמידי.
    (ואגב זה טיפ שטוב לכל השנה ולא רק לחופשה, כל יום שגרת הטיפוח שלך היא לא שגרה מאולצת היא זמן טיפוח ואהבה לעצמך)

  3. בדקי אם יש דברים נוספים שצריך להביא- יכול להיות ששגרת הטיפוח שלך תצטרך תוספות, לפי סוג החופשה שלך.
    עור הפנים שלנו מגיב לשינויי אקלים וצריך לקחת זאת בחשבון. אם את נוסעת למקום שיש בו קור קיצוני או חום קיצוני, כנראה שהעור שלך יהיה מיובש יותר מהרגיל, אז הביאי כמות גדולה יותר של קרם לחות , מהכמות היומית הרגילה שלך כי העור שלך כנראה יזדקק ליותר.
    אם סוג החופשה שלך הוא של ים חוף ושמש רבה, אל תשכחי להביא כמות מספקת של מקדם הגנה כדי להגן על עורך מפני השמש.
    אם יש לך עור שומני, ואת יודעת שהחופשה שלך כוללת טיולים מאומצים או ספורט, שיגרמו לך להזעה מרובה, העור יהיה שומני יותר ויכול להיות שבשל כך יצאו פצעונים.
    אז קחי איתך גם תכשיר שיעזור לניקוי עמוק ולכיווץ של הנקבוביות- כמו מסיכת החימר שלנו לדוגמא.

  4. חשוב לנקות את הפנים גם אם לא מתאפרים- אני יודעת שנשים רבות במהלך החופשה לא מתאפרות בכלל או לא מתאפרות כמעט בכלל. (זוכרות את סעיף 2? כן אנחנו בחופשה אז בא לנו לא לעשות דברים שבשגרה)
    אבל חשוב לזכור שניקוי של עור הפנים הוא חשוב בכל מקרה, גם אם לא מתאפרים.
    עור הפנים שלנו סופג לכלוך וחיידקים שנמצאים באויר, והשלב הראשון בכל ערב בשגרת טיפוח נכונה ואפקטיבית, הוא לנקות את עור הפנים (מוזמנות לבדוק את המוצרים שלנו לשיטת הניקוי כפול- סבון פנים ושמן להסרת איפור) ואח"כ להמשיך עם קרם או סרום. רק עור נקי יכול לספוג באמת את תכשירי הטיפוח ולגרום להם לעשות את העבודה. 

  5. טיפ לכל הטסות-
    האויר הדחוס שיש במטוס ושינויי הגובה והטמפרטורות גורמים ליובש בעור ובשפתיים. ולכן חשוב מאד להזין את העור שלנו באקסטרה לחות מהרגיל באמצעות מריחת סרום וקרם לחות. 
    אבל מומלץ מאד לעשות זאת טרום העליה למטוס, ולא כשכבר ממש חשים את היובש בטיסה עצמה.
    אז מה עושים? מתכוננים לפני!
    מרחי את קרם הלחות והסרום עוד בבית ממש לפני היציאה לשדה התעופה. ירדת מהמטוס ואת מרגישה שוב שהעור מאד יבש? קחי איתך בתיק למטוס קצת סבון פנים.
    עם הירידה מהמטוס היכנסי לשירותים, שטפי את הפנים עם קצת סבון כדי להסיר את החיידקים ואז מרחי שוב על העור הנקי סרום+ קרם לחות ותרגישי כמו חדשה! מומלץ לדחוף לתיק הטיסה שלך גם כוסות רוח וגוואשה, עיסוי פנים קצרצר יזרים דם, ירענן אותך ויעזור בהבהרת כהויות מתחת לעיניים או נפיחות.

בברכה חופשה נעימה ומרגיעה

תשלחי תמונות 😘😁

שלך,
קטרינה